Nowe portale dla Polskiej Agencji Prasowej

Efektem współpracy z największą państwową agencją informacyjną w Polsce są serwisy informacyjne - portal główny pap.pl oraz platforma informacyjna Światowych Dni Młodzieży.

Współpracę z Polską Agencją Prasową rozpoczęliśmy od stworzenia portalu informacyjnego dla pasjonatów piłki nożnej i Mistrzostw Europy, w 2012 roku. W wyniku wygranego przetargu Klient zlecił nam także wykonanie nowego portalu informacyjnego www.pap.pl. Głównym celem było odświeżenie wizerunku Agencji, podniesienie intuicyjności serwisu oraz stworzenie przyjaznego środowiska pracy dla zespołu redakcyjnego i administratorów. Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że informacje z serwisów PAP docierają łącznie do 96,5% użytkowników polskiego internetu.

W wyniku przetargu zrealizowaliśmy także serwis do komunikacji z dziennikarzami w trakcie Światowych Dni Młodzieży. Zlecenie obejmowało przygotowanie i wdrożenie projektu funkcjonalnego uwzględniającego kreację graficzną i architekturę informacji dostarczoną przez Polską Agencję Prasową. Witryna została wykonana w oparciu o nasz autorski system Edito CMS w technologii .NET oraz przy wykorzystaniu techniki Responsive Web Design. Oznacza to, że serwis można przeglądać zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych.

Na łamach serwisu "Papież w Polsce 2016" publikowane są publikacje i materiały prasowe dotyczące Światowych Dni Młodzieży i planowanej, tegorocznej wizyty papieża Franciszka w Polsce. Znacznym ułatwieniem dla przedstawicieli zagranicznych mediów jest moduł Vademecum, w którym zamieszczono wszystkie istotne informacje na temat komunikacji, gastronomi, noclegów oraz służby zdrowia w Krakowie. Ponadto przygotowano anglojęzyczną wersję portalu. Treść oraz materiały multimedialne pochodzą m.in. z portalu www.pap.pl.

Opis realizacji portalu www.pap.pl
Dedykowana platforma do komunikacji z dziennikarzami w trakcie Światowych Dni Młodzieży

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas