-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
PIM, czyli Product Information Management to innowacyjny system zarządzania danymi produktowymi. Chociaż początkowo może kojarzyć się ze zwykłym sklepem internetowym, który jest rozbudowany o kolejne funkcje – jest to mylne podejście.
To odrębne narzędzie centralizujące wszystkie zasoby firmy w jednym miejscu, utrzymujące je w wysokiej jakości, tym samym wpływając na mniejszą liczbę zwrotów oraz porzuconych koszyków.
Jeśli nadal zastanawiasz się, czy PIM odpowie na Twoje potrzeby biznesowe – obejrzyj film, w którym nasz ekspert Camilo Sosa Pérez szczegółowo wyjaśnia, czym jest PIM oraz co zyskasz wprowadzając go do swojej firmy.
Poniżej znajduje się transkrypcja lekcji
Handel elektroniczny nadal kształtuje zachowania konsumentów i sprzedawców - zmieniają się nie tylko zwyczaje zakupowe, ale również zwiększa się wpływ cyfrowej transformacji każdej firmy, która sprzedaje produkty online. Kupujący online są coraz bardziej aktywni w Internecie – na zakupy przeznaczają więcej czasu i pieniędzy.
Jednak, aby firmy mogły efektywnie wykorzystać ten wzrost, muszą dostosować się do zmieniających się zachowań konsumentów, aby dostarczyć lepsze doświadczenia. W tym zakresie, optymalizacja procesów wewnętrznych jest kluczowa. Jak to zrobić z pozytywnym skutkiem dla Twojej firmy?
Cześć, nazywam się Camilo i dziś będę mówił o systemach PIM jako niezbędnym rozwiązaniu, zorientowanym na spełnienie i realizację potrzeb współczesnego handlu.
Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej o Product Information Management.
Czym jest PIM?
PIM, czyli Product Information Management, to rozwiązanie, które zapewnia scentralizowane miejsce do przechowywania i zarządzania wszystkimi informacjami marketingowymi, sprzedażowymi i technicznymi o produktach, które później będziesz dystrybuował do swoich kanałów sprzedaży i e-commerce.
Możesz teraz myśleć - ale, przecież ja mam ERP lub CMS – one realizują podobne zadania. Tak naprawdę PIM posiada inne funkcjonalności, a role systemów ERP i CMS są różne.
PIM zarządza informacjami produktowymi na potrzeby marketingu i sprzedaży, podczas gdy system ERP służy do zarządzania procesami organizacji, takimi jak księgowość, łańcuch dostaw, HR, dystrybucja, zarządzanie relacjami z klientami i inne.
Właściwy PIM będzie łatwo zintegrować się z ERP i innymi systemami wewnętrznymi, aby zasilić je danymi o produktach.
Każdy duży PIM zawiera DAM (Digital Assets Management), aby pomóc Ci zarządzać szerokim asortymentem obrazów, filmów, podcastów i innych.
CMS (Content Management System) ma dobre możliwości do zarządzania danymi produktów, ale na poziomie podstawowym. Jest bardziej skoncentrowany na stronach internetowych, podczas gdy PIM jest idealny do zarządzania dużymi i złożonymi katalogami produktów w wielu krajach, walutach i językach.
PIM strukturyzuje procesy i automatyzuje zadania, aby wspierać działania zespołów marketingu i sprzedaży.
Kiedy potrzebujesz systemu PIM?
Oto kilka znaków, które wskazują, że możesz potrzebować platformy PIM:
- Masz duży i złożony katalog produktów,
- Sprzedajesz produkty w wielu kanałach i regionach geograficznych,
- Doświadczasz problemów z jakością danych i spędzasz dużo czasu na zarządzaniu informacjami o produktach,
- Musisz często aktualizować swój katalog produktów,
- Twój zespół marketingowy ciągle zmaga się z real-time marketingiem.
Jakie branże zyskują najwięcej na wprowadzeniu systemu PIM?
- Produkcja, aby zachować jedno źródło prawdy i przyspieszyć “time to market”,
- Dystrybucja, aby zarządzać dużą różnorodnością SKU,
- Handel detaliczny, aby zapewnić spójną informację produktową we wszystkich kanałach sprzedaży.
Podsumowanie
Oprogramowanie PIM przyniesie korzyści wielu użytkownikom w Twojej organizacji, ale przede wszystkim zyska na tym marketing i sprzedaż.
Dla tych zespołów fundamentalne jest tworzenie przepływów pracy zorientowanych na produkt oraz efektywne zarządzanie informacjami o produkcie. Wprowadzanie nowych produktów staje się znacznie szybsze, oferując przewagę konkurencyjną na rynku i dostosowując się do wymagającego środowiska wielokanałowego.
Dzięki zastosowaniu systemu PIM w organizacji, całe doświadczenie związane z produktem staje się skoncentrowane na kliencie, nie pozostawiając czasu na wahanie przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Ponadto, wprowadzenie nowych produktów, aktualizacja cen i realizacja kampanii promocyjnych staje się znacznie łatwiejsze i efektywniejsze dla zespołu marketingowego, co pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu.
W Ideo Software pomagamy firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną w przestrzeni cyfrowej. Jeśli nadal masz jakieś pytania lub wątpliwości, lub nie wiesz, czy system PIM jest właściwy dla Twojej firmy – skontaktuj się z nami!
Może zainteresują Cię także
Integracja systemu z KSeF. Jaką platformę workflow oraz dostawcę IT wybrać?
Często stosowane funkcjonalności w e-learningu
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności