Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji

Połączenie kompetencji i doświadczenia Ideo oraz metodyki badawczej naukowców Akademii Leona Koźmińskiego pozwoliło na zagregowanie interesującej i praktycznej dawki wiedzy w postaci interesującej publikacji.

Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji” to książka, której powstanie wynikło z potrzeby rynkowej w obszarze poszerzania wiedzy związanej z tematyką intranetów jako platform komunikacji wewnętrznej. Prezentuje szerokie spectrum procesu wdrażania intranetów w struktury organizacji, z silnym akcentem na prowadzenie przemyślanej komunikacji wewnętrznej.

Autorami książki są Urszula Kandefer, ekspert ds. systemów komunikacji wewnętrznej w Ideo oraz Grzegorz Mazurek, profesor Akademii Leona Koźmińskiego.

Publikacja stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat systemów intranetowych, celów, dla których są tworzone, ich funkcji oraz korzyści, jakie organizacja może dzięki nim osiągnąć. W kolejnych rozdziałach czytelnik znajdzie nie tylko kluczowe informacje na temat samych platform intranetowych i ich możliwości, ale także wskazówki dotyczące sposobu wdrażania takich systemów, zarządzania nimi i mierzenia ich szeroko rozumianego sukcesu.

Uzupełnieniem wiedzy teoretycznej są autorskie badania użytkowników intranetów, które zostały przeprowadzone na próbie ponad 200 menedżerów i specjalistów z przedsiębiorstw działających na terenie Polski. Badania te przedstawiają szeroki obraz wykorzystywania systemów intranetowych w tych przedsiębiorstwach. Należy mieć nadzieję, że wyniki będą na tyle interesujące, iż staną się przyczynkiem do szerszej dyskusji nad korzyściami i celami, do których współczesne systemy intranetowe mogą być wykorzystywane.

Publikację uzupełniają dodatkowe informacje pochodzące praktyki biznesowej. Zamieszczono ponadto kilka studiów przypadków wdrożeń intranetów w polskich przedsiębiorstwach. Opisy case study powalają na zapoznanie się z praktyczną stroną wdrożenia intranetów, a jednocześnie wskazują kluczowe dla powodzenia projektu obszary. Publikacja zawiera porady i wskazówki, z których skorzystać mogą zarówno instytucje planujące wdrożenie systemu intranetowego, jak i firmy rozważające rozbudowę już posiadanych platform.

Książkę „Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji” można zakupić na stronie wydawnictwa Poltext.

raport_ecommerce_


 


Może zainteresują Cię także

Kampania Google Ads na Black Friday. Jak w pełni wykorzystać potencjał

20 listopada 2018
Inwestycje.pl, Autor: Jarosław Rzepa

Lidl pracuje nad e-sklepem. Komentarz ekspercki dla WirtualneMedia.pl

31 października 2018
WirtualneMedia.pl. Autor: Anna Wolanin

Umów się na konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas