Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Aplikacja wspierająca dział zakupów Fabryki "HAFT"

Wspracie działu zakupów

Fabryka Firanek i Koronek „HAFT” S.A. z siedzibą w Kaliszu, to największy w Polsce producent firanek i wyrobów dziewiarskich. Początki Fabryki sięgają XIX wieku. Jako jedyna firma w kraju produkuje wyroby haftowane na skalę przemysłową. Obecnie jej produkty można znaleźć w niemal 600 sklepach i sieciach handlowych. Produkcja oparta jest na trzech odrębnych parkach maszynowych technologii dziewiarskiej, hafciarskiej i tkackiej.

Zadania i cele

Zlecenie obejmowało zaimplementowanie naszej autorskiej platformy Logito. Jest ona dedykowana organizacjom potrzebującym rozwiązań, które mogą być dostosowywane do indywidualnych wymogów przedsiębiorstwa i branży, w której funkcjonuje.

System stanowi wspracie działu zakupów wewnętrznych.

Platforma została wyposażona w liczne moduły, które odwzorowują i umożliwiają sprawną realizację procesów występujących w firmie.

  • Moduł zapotrzebowania – dział produkcyjny składa zapotrzebowanie na towary, które są skatalogowane w systemie Logito. Następnie informacja ta trafia do odpowiednich jednostek, które muszą dokonać akceptacji przed złożeniem konkretnego zamówienia.
  • Moduł zamówienia – zaakceptowane zgłoszenie trafia do działu zamówień, gdzie na podstawie bazy dostawców drukowane są gotowe formularze. W tym module następuje także podział zamówienia na poszczególne dostawy.
  • Moduł faktur – po dostarczeniu towaru, w module, oprócz samej faktury, wprowadzany jest szczegółowy opis zamówienia, wraz z dokumentem z magazynu. Gwarantuje to dostęp do kompleksowych informacji odnośnie tego, czy wszystkie dane zgodne są z rzeczywistym zapotrzebowaniem, wraz z akceptacjami po stronie jednostek decyzyjnych. W taki sposób opisane faktury przekazywane są już bezpośrednio do firmowego systemu fakturowania.
  • Moduł decyzji cenowych – każdy nowy produkt musi przejść proces akceptacji ceny. Ścieżka postępowania rozpoczyna się od wyceny zaproponowanej przez dział produkcji, która jest realizowana na bazie specyfikacji produktu i kosztów jego wytworzenia. Następne kroki to propozycja cenowa po stronie działu handlowego, akceptacja osób zarządzających oraz księgowość. Zmiany są zapisywane na każdym etapie, dzięki czemu dział produkcji może na bieżąco mieć aktualne informacje odnośnie historii zmian cen.
Główne korzyści dla Klienta
  • Usprawnienie procesu składania zamówień i poprawa ich obsługi,
  • ułatwienie komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie,
  • skrócenie czasu składania zamówienia,
  • zwiększenie efektywności zarządzania przepływem informacji.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*