
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Klient jest jednym z liderów rynku zasobów naturalnych w Polsce. Firma zajmuje się dystrybucją, a jej produkty i usługi docierają do ponad 2 mln klientów (zarówno prywatnych jak i biznesowych).
Zadania i cele
Firma chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów podjęła decyzję o stworzeniu aplikacji typu e-BOK.
Dedykowane aplikacja internetowa usprawnia kompleksową obsługę kilku milionów klientów.
Rozwiązanie usprawnia bieżącą komunikację z klientami, zapewniając sprawny dostęp do wszystkich istotnych dla nich informacji. Rozszerzeniem aplikacji mobilnej jest stworzona przez nas dedykowana strona www, która zapewnia dostęp do tych samych danych i funkcji, które znajdują się w aplikacji.
W obu systemach zapewniliśmy dostęp między innymi do funkcji:
- sprawdzanie terminu płatności faktur,
- płatności elektroniczne za wskazane faktury,
- sprawdzenie historii wpłat,
- dodanie innego płatnika, klienta,
- raporty i statystyki zużycia,
- zamawianie nowych produktów / usług
Aplikacja została zbudowana w technologii React Native, która pozwala na budowanie aplikacji zgodnych z wzorcami projektowymi oraz dostosowanie jej do najnowszych wersji mobilnych systemów operacyjnych (iOS, Android). Platforma jest zintegrowana m.in. z systemem CRM oraz systemami finansowo-księgowymi firmy.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesne narzędzie wpierające cele biznesowe,
- zautomatyzowany proces obsługi,
- oszczędność czasu pracowników obsługi klienta,
- sprawny dostęp do informacji,
- wzrost zadowolenia klientów.