
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Michael Huber München to czołowy producent farb graficznych działający na rynku od 1765 roku. Firma posiada swoje przedstawicielstwa na całym świecie również i w Polsce. MICHAEL HUBER POLSKA działa w kraju od 1992 roku.
Zadania i cele
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i partnerów biznesowych, firma zdecydowała się na wdrożenie rozwiązania e-commerce w postaci systemu sprzedaży internetowej.
W oparciu o system Logito i platformę programistyczną .NET powstał internetowy system składania zamówień, prezentujący pełną paletę produktów.
Użytkownik rejestrując się do systemu otrzymuje unikalny kod dostępu umożliwiający mu logowanie i dokonywanie zakupów. Po zaczytaniu zamówienia do systemu SAP na adres mailowy klienta wysyłana zostaje informacja z potwierdzeniem zakończenia operacji. Udostępnione rozwiązania dają ponadto możliwość monitorowania statusu zamówień oraz wglądu w historię wcześniejszych transakcji. Szybka realizacja zamówienia możliwa jest dzięki integracji systemu sprzedaży internetowej z systemem sprzedaży klienta. Użytkownik posiada również wgląd do analizy płynności finansowej oraz salda zadłużenia wraz z informacją o terminach płatności.
Umożliwienie dokonywania zamówień online otworzyło przed marką zupełnie nowy kanał pozyskiwania klientów. Jednak aby móc w pełni wykorzystać drzemiący w tym potencjał należało zapewnić odpowiednią widoczność serwisu w sieci. Nacisk w promocji internetowej został położony na zoptymalizowane działania SEO, obejmujące pozycjonowanie szerokie i na tzw. długi ogon. W ten sposób marka mogła dotrzeć do możliwie precyzyjnie określonej grupy klientów, potencjalnie zainteresowanych jej ofertą produktową. Więcej o projekcie e-marketingowym dla Michael Huber Polska.
Główne korzyści dla Klienta
- Automatyzacja procesów sprzedażowych,
- prezentacja pełnej oferty Klienta,
- intuicyjny proces składania zamówień,
- nowoczesny wizerunek Michael Huber Polska,
- dbanie o lojalność konsumenta,
- wgląd w pełną historię transakcji,
- intuicyjny w obsłudze system.