Wróć do menu głównego

- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Hubergroup Polska jest częścią koncernu Hubergroup działającego przy Michael Huber München, wytwórni farb drukarskich. W Polsce firma funkcjonuje od 1992 roku i obecnie posiada dwa oddziały oraz sieć dystrybutorów na terenie całego kraju. Firma osiągnęła mocną pozycję na polskim rynku poligraficznym.
Zadania i cele
Od początku podjęcia współpracy najważniejszym celem projektu było osiągniecie i utrzymanie jak najwyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, które przełożoną się na ruch na stronie.
Wdrożone zostały działania z zakresu pozycjonowania szerokiego, z uwzględnieniem pakietu konkretnych słów kluczowych (tzw. long tail).
Zostały one wyselekcjonowane na podstawie wyników uzyskanych z audytu dokonanego na wstępie działań. Podstawą pozycjonowania szerokiego stała się budowa link popularity, a dla zapewnienia jak najlepszych efektów prowadzono stały monitoring sytuacji.
Osiągane efekty
- Uyskanie i utrzymanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania,
- wzrost ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania o ponad 100 % w skali miesiąca w porównaniu do momentu podjęcia współpracy,
- wzrost liczby wizyt i odsłon w serwisie.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Serwis www.ideo.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.