
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Hubergroup Polska jest częścią koncernu Hubergroup działającego przy Michael Huber München, wytwórni farb drukarskich. W Polsce firma funkcjonuje od 1992 roku i obecnie posiada dwa oddziały oraz sieć dystrybutorów na terenie całego kraju. Firma osiągnęła mocną pozycję na polskim rynku poligraficznym.
Zadania i cele
Od początku podjęcia współpracy najważniejszym celem projektu było osiągniecie i utrzymanie jak najwyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, które przełożoną się na ruch na stronie.
Wdrożone zostały działania z zakresu pozycjonowania szerokiego, z uwzględnieniem pakietu konkretnych słów kluczowych (tzw. long tail).
Zostały one wyselekcjonowane na podstawie wyników uzyskanych z audytu dokonanego na wstępie działań. Podstawą pozycjonowania szerokiego stała się budowa link popularity, a dla zapewnienia jak najlepszych efektów prowadzono stały monitoring sytuacji.
Osiągane efekty
- Uyskanie i utrzymanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania,
- wzrost ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania o ponad 100 % w skali miesiąca w porównaniu do momentu podjęcia współpracy,
- wzrost liczby wizyt i odsłon w serwisie.