-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Serwis wizerunkowy dla GSK Consumer Healthcare
Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare jest liderem na polskim rynku farmaceutycznym. W swojej ofercie posiada ponad 470 produktów w tym: leków, szczepionek, produktów do higieny jamy ustnej oraz suplementów diety.
Zadania i cele
Dla spółki GlaxoSmithKline Consumer Healthcare został przygotowany serwis informacyjno-promocyjny, którego celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki produktu oferowanego przez firmę, a także podniesienie świadomości potencjalnych klientów na temat choroby i metod walki z grzybicą.
Jest to serwis wertykalny zawierający wyłącznie informacje dotyczące choroby społecznej - grzybicy. Wyszukanie interesujących treści jest banalne, dzięki menu znajdującemu się po lewej stronie. Ponadto serwis został zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Do zadań Ideo należało wdrożenie serwisu informacyjno-promocyjnego, zoptymalizowanie go pod względem SEO oraz działania marketingowe.
Dedykowany serwis wymagał odpowiednio poprowadzonych działań marketingowych. Wymagały one precyzyjnego dotarcia do grupy odbiorców będących potencjalnie zainteresowanych poruszaną tematyką. Celem promocji było zwiększenie widoczności strony w internecie oraz pozyskanie zainteresowania użytkowników. Specjalistyczne doradztwo i profesjonalnie zrealizowane zadania pozwoliły zdobyć najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Więcej o zrealizowanych dla GlaxoSmithKline działaniach.
Główne korzyści dla Klienta
- Atrakcyjnie wizualny serwis informacyjno-promocyjny,
- zwiększenie sprzedaży produktu oferowanego przez GSK,
- edukacja społeczeństwa nt. profilaktyki i leczenia grzybicy,
- wzrost świadomości użytkownika,
- optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.