
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare jest liderem na polskim rynku farmaceutycznym. W swojej ofercie posiada ponad 470 produktów w tym: leków, szczepionek, produktów do higieny jamy ustnej oraz suplementów diety.
Zadania i cele
Dla spółki GlaxoSmithKline Consumer Healthcare został przygotowany serwis informacyjno-promocyjny, którego celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki produktu oferowanego przez firmę, a także podniesienie świadomości potencjalnych klientów na temat choroby i metod walki z grzybicą.
Jest to serwis wertykalny zawierający wyłącznie informacje dotyczące choroby społecznej - grzybicy. Wyszukanie interesujących treści jest banalne, dzięki menu znajdującemu się po lewej stronie. Ponadto serwis został zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Do zadań Ideo należało wdrożenie serwisu informacyjno-promocyjnego, zoptymalizowanie go pod względem SEO oraz działania marketingowe.
Dedykowany serwis wymagał odpowiednio poprowadzonych działań marketingowych. Wymagały one precyzyjnego dotarcia do grupy odbiorców będących potencjalnie zainteresowanych poruszaną tematyką. Celem promocji było zwiększenie widoczności strony w internecie oraz pozyskanie zainteresowania użytkowników. Specjalistyczne doradztwo i profesjonalnie zrealizowane zadania pozwoliły zdobyć najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Więcej o zrealizowanych dla GlaxoSmithKline działaniach.
Główne korzyści dla Klienta
- Atrakcyjnie wizualny serwis informacyjno-promocyjny,
- zwiększenie sprzedaży produktu oferowanego przez GSK,
- edukacja społeczeństwa nt. profilaktyki i leczenia grzybicy,
- wzrost świadomości użytkownika,
- optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych.