
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare jest liderem na polskim rynku farmaceutycznym. W swojej ofercie posiada ponad 470 produktów w tym: leków, szczepionek, produktów do higieny jamy ustnej oraz suplementów diety.
Zadania i cele
Dla spółki GlaxoSmithKline Consumer Healthcare został przygotowany serwis informacyjno-promocyjny, którego celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki produktu oferowanego przez firmę, a także podniesienie świadomości potencjalnych klientów na temat choroby i metod walki z grzybicą.
Jest to serwis wertykalny zawierający wyłącznie informacje dotyczące choroby społecznej - grzybicy. Wyszukanie interesujących treści jest banalne, dzięki menu znajdującemu się po lewej stronie. Ponadto serwis został zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Do zadań Ideo należało wdrożenie serwisu informacyjno-promocyjnego, zoptymalizowanie go pod względem SEO oraz działania marketingowe.
Dedykowany serwis wymagał odpowiednio poprowadzonych działań marketingowych. Wymagały one precyzyjnego dotarcia do grupy odbiorców będących potencjalnie zainteresowanych poruszaną tematyką. Celem promocji było zwiększenie widoczności strony w internecie oraz pozyskanie zainteresowania użytkowników. Specjalistyczne doradztwo i profesjonalnie zrealizowane zadania pozwoliły zdobyć najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Więcej o zrealizowanych dla GlaxoSmithKline działaniach.
Główne korzyści dla Klienta
- Atrakcyjnie wizualny serwis informacyjno-promocyjny,
- zwiększenie sprzedaży produktu oferowanego przez GSK,
- edukacja społeczeństwa nt. profilaktyki i leczenia grzybicy,
- wzrost świadomości użytkownika,
- optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych.