Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis wizerunkowy dla GSK Consumer Healthcare

Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare jest liderem na polskim rynku farmaceutycznym. W swojej ofercie posiada ponad 470 produktów w tym: leków, szczepionek, produktów do higieny jamy ustnej oraz suplementów diety.

Zadania i cele

Dla spółki GlaxoSmithKline Consumer Healthcare został przygotowany serwis informacyjno-promocyjny, którego celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki produktu oferowanego przez firmę, a także podniesienie świadomości potencjalnych klientów na temat choroby i metod walki z grzybicą.

Jest to serwis wertykalny zawierający wyłącznie informacje dotyczące choroby społecznej - grzybicy. Wyszukanie interesujących treści jest banalne, dzięki menu znajdującemu się po lewej stronie. Ponadto serwis został zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Do zadań Ideo należało wdrożenie serwisu informacyjno-promocyjnego, zoptymalizowanie go pod względem SEO oraz działania marketingowe.

Dedykowany serwis wymagał odpowiednio poprowadzonych działań marketingowych. Wymagały one precyzyjnego dotarcia do grupy odbiorców będących potencjalnie zainteresowanych poruszaną tematyką. Celem promocji było zwiększenie widoczności strony w internecie oraz pozyskanie zainteresowania użytkowników. Specjalistyczne doradztwo i profesjonalnie zrealizowane zadania pozwoliły zdobyć najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Więcej o zrealizowanych dla GlaxoSmithKline działaniach.

Główne korzyści dla Klienta
  • Atrakcyjnie wizualny serwis informacyjno-promocyjny,
  • zwiększenie sprzedaży produktu oferowanego przez GSK,
  • edukacja społeczeństwa nt. profilaktyki i leczenia grzybicy,
  • wzrost świadomości użytkownika,
  • optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*