Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Strona produktowa dla Guardi

Guardi jest wiodącym producentem ogrodzeń aluminiowych, bram, balustrad balkonowych i wiat garażowych. Firma została założona w Austrii w 1999 r., a obecnie zatrudnia ponad 500 osób. Dzięki wysokiej jakości produktów oraz niestandardowym rozwiązaniom jest jednym z pionierów w branży na rynku austriackim i niemieckim.

Zadania i cele

Głównym celem projektu było stworzenie nowoczesnego designu oraz podniesienie intuicyjności serwisu, co pozwala Klientom na szybkie dotarcie do informacji na temat firmy oraz jej oferty. Produkty zostały podzielone na kategorie tematyczne, co czyni serwis jeszcze bardziej czytelnym i funkcjonalnym. Ciekawie zaprojektowany szablon produktowy zawiera obszerną galerię zdjęć asortymentu, a także schematyczny opis każdego elementu oferty.

Przygotowany przez nas nowoczesny design strony klarownie prezentuje ofertę produktową, którą klient może zarządzać wewnętrznie.

Chcąc zapewnić najwyższy poziom usług prezentowany serwis wdrożyliśmy w PHP7, w oparciu o najnowszą wersję CMS TYPO3. Platforma posiada wbudowane w system zaawansowane narzędzia edycji treści oraz wewnętrzny menedżer plików. W efekcie zarządzanie danymi z poziomu panelu administracyjnego jest proste i intuicyjne. Serwis zapewnia możliwość stworzenia dowolnej liczby wersji językowych projektowanych stron.

Główne korzyści dla Klienta
  • Szybkie i łatwe edytowanie zawartości serwisu,
  • funkcjonalna i nowoczesna strona,
  • serwis dostosowany do obsługi na urządzeniach mobilnych,,
  • narzędzie wykorzystywane w procesach rekrutacyjnych.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*