Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Case study Pimcore: Digitalizacja jednego z liderów rynku AGD i RTV w Polsce

Szereg rozszerzeń i modyfikacji dla lepszego zarządzania rozbudowaną bazą produktową jednego z liderów polskiego rynku AGD/RTV.

GT Group Tomaszek to jeden z liderów polskiego rynku AGD / RTV. Firma działa od 1991 roku, stale intensywnie się rozwijając. Obecnie oferuje produkty i usługi w ramach sześciu rozpoznawanych marek związanych z sektorem AGD i RTV oraz branżą wnętrzarską.

Szeroka oferta produktowa, liczne grono dostawców i wiele kanałów sprzedaży wymusiło uruchomienie scentralizowanego narzędzia, które usprawni zarządzanie danymi produktowymi.

Miało ono ułatwić gromadzenie, przetwarzanie i dystrybucję danych do różnych kanałów sprzedaży (z uwzględnieniem ich indywidualnej specyfiki). W odpowiedzi na potrzeby Klienta, Ideo Software opracowało szereg modyfikacji i dedykowanych rozszerzeń dla Pimcore, które pozwoliły na realizację tych założeń. 


 

"Ludzie – to największa wartość firmy. Stawiamy na mądrych i ambitnych pracowników, ponieważ to oni biorą udział we wdrażaniu narzędzi i innowacyjnych rozwiązań. Synergia odpowiedniej technologii i właściwych osób do jej wdrożenia czy optymalnego wykorzystania to przepis na sukces w e-commerce."

Ewa Tomaszek, Wiceprezes Zarządu GT Group Tomaszek Sp. z o.o.


 

W dobie cyfryzacji coraz więcej firm decyduje się na zmiany technologiczne w kluczowych biznesowo obszarach. Doskonałym przykładem jest branża AGD.

Stale poszerzająca się oferta produktowa wymaga odpowiednich narzędzi do uporządkowania danych w przedsiębiorstwie.  

Analiza przeprowadzona przez ekspertów Ideo Software wykazała, że ​​Grupa GT wymaga specjalnego podejścia, wykraczającego poza standardowe zarządzanie rozbudowaną bazą produktów (61 855).

Liczne modyfikacje i autorskie moduły-rozszerzenia dla PimCore pozwoliły stworzyć narzędzie, które precyzyjnie klasyfikuje i dystrybuuje dane produktowe do wielu kanałów sprzedaży. 


“Moim zdaniem, w czasach digitalizacji zmiany technologiczne są nieodłącznym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw. Dla Ideo Software nie ma rzeczy niemożliwych.

Zawsze do każdego Klienta podchodzimy w sposób indywidualny, czego przykładem jest realizacja dla GT Group. Współpraca zaowocowała opracowaniem narzędzia wykraczającego poza standardowe zarządzanie rozbudowaną ofertą produktową

Dawid Mądry, Certified Pimcore Consultant, Ideo Software



W odpowiedzi na potrzeby Klienta, Ideo Software opracowało szereg modyfikacji oraz dodatkowych modułów, mających na celu maksymalnie zoptymalizowanie zarządzania danymi w różnych obszarach sprzedaży.​

  • Nowe zakładki produktowe z podziałem na konkretne kategorie w celu ułatwienia szybkiego wprowadzania nowych produktów do różnych kanałów sprzedaży i właściwego porządkowania danych w systemie, 

  • formularze dodawania produktów zapewniające intuicyjne dodawanie nowych zakładek produktowych, które jednocześnie rozdzielają zadania na poszczególnych użytkowników narzędzia, 

  • generator grafik promocyjnych i wysyłki wiadomości e-mail z ofertą do określonych odbiorców bądź grup,  

  • importer nowych produktów z walidacją minimalizującą ryzyko umieszczenia błędnego opisu produktowego na stronę, 

  • eksporter zasobów produktowych usprawniający proces przekazywania danych produktowych różnym odbiorcom.

Dowiedz się więcej o opracowanych dedykowanych modułach:
Case study: Wdrożenie i rozbudowa platformy PimCore

 

Podstawą działalności każdej firmy powinna być długotrwała strategia działania i późniejsza realizacja wdrożeń według priorytetów, bo to pozwoli w odpowiedni sposób zarządzać wzrostem firmy. Mając silne fundamenty, można skutecznie dywersyfikować sprzedaż w kanałach online oraz prowadzić działania marketingowe w oparciu o specjalistyczne narzędzia.

W mojej ocenie kluczowe dla firm zajmujących się handlem online jest dobranie właściwych partnerów biznesowych, którzy zajmą się dostarczaniem i wdrażaniem systemów IT. W trakcie poszukiwania partnera technologicznego należy zweryfikować jego dotychczasowe realizacje, plany rozwoju dostarczanych narzędzi, a także określić, według jakiej metody będą realizowane zadania."

Damian Sobaszek, Manager ds. Wdrożeń i Rozwoju Technologii E-commerce


Opracowane wspólnie rozszerzenia maksymalnie uporządkowały dane produktowe w GT Group w każdym kanale sprzedaży.  ​  

Dzięki dodatkowym funkcjonalnościom w przedsiębiorstwie uzyskano sprawniejszy przepływ informacji, a prezentacja oferty produktowej stała się bardziej atrakcyjna. Wszyscy użytkownicy systemu otrzymali określone role i priorytety, przez co procesy implementacji produktów stały się intuicyjne i szybsze.   


Poszerz swoją wiedzę o PIM z naszym najnowszym e-bookiem: Jak wdrożyć system klasy PIM. Poradnik krok po kroku.

Tagi: pimcore

raport_ecommerce_


 


Może zainteresują Cię także

Przeniesienie sklepu internetowego z Shopware 5 na Shopware 6

6 marca 2023
W 2024 roku zakończy się wsparcie dla Shopware w wersji 5. Od tego momentu wsparcie będzie udzielane tylko wersji Shopware 6.

Direct-to-Consumer (D2C) – 11 kroków do sukcesu

15 lutego 2023
Rynek dostosowuje się do rosnących oczekiwań konsumentów. Model D2C pozwala na utrzymywanie bliskich relacji z klientami oraz zapewnia pełną swobodę w zaspokajaniu ich potrzeb.

Umów się na konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas