-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Wdrożenie Tpay w sklepie internetowym – jak zapewnić klientom dostęp do wygodnych płatności online?
Zbyt długi proces finalizacji transakcji lub brak dostępu do preferowanej metody płatności to jedne z najczęstszych przyczyn porzucenia koszyka w e-commerce. Z pozoru drobne problemy pojawiające się na ostatnim etapie ścieżki zakupowej mogą prowadzić do wielu sytuacji, w których klienci opuszczają witrynę bez dokończenia zakupu. Co w takim razie powinieneś zrobić, by uniknąć związanych z tym strat?
Jedną z najważniejszych kwestii będzie w tym przypadku zapewnienie dostępu do szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności. Osiągnąć to możesz między innymi poprzez wdrożenie Tpay do swojego sklepu online.
Tpay – płatności online dopasowane do potrzeb Twoich klientów
Możliwość realizacji płatności za pomocą szybkich i wygodnych metod takich jak Google Pay, Apple Pay czy BLIK jest już dziś standardem w e-commerce. Klienci oczekują dziś wręcz, że po dodaniu do koszyka konkretnych produktów będą mogli zapłacić za nie w taki sposób, jak robią to w innych sklepach. Gdy okazuje się, że ich ulubiona metoda płatności nie jest dostępna, często wolą złożyć zamówienie w innym miejscu, niż zmienić swoje przyzwyczajenia. Jeśli Twój sklep nie pozwala więc klientom płacić tak, jak by tego chcieli, musisz liczyć się ze zwiększoną liczbą porzuconych koszyków, potencjalną utratą klientów i – przede wszystkim – ze spadkiem sprzedaży.
Aby temu zapobiec, powinieneś już teraz zapewnić swoim klientom dostęp do szybkich płatności internetowych. Możesz to zrobić dzięki integracji z systemami płatności, takimi jak Tpay.
Tpay to system szybkich płatności online dla sklepów internetowych. Pozwala on na natychmiastowe opłacenie zakupów za pośrednictwem wielu popularnych metod. Dzięki integracji Tpay możliwe jest dokonywanie i przyjmowanie płatności między innymi za pomocą:
- systemu BLIK,
- szybkich przelewów online,
- kart płatniczych,
- portfeli mobilnych (Google Pay, Apple Pay).
Jakie korzyści przyniesie wdrożenie Tpay do Twojego e-commerce?
Zapewnienie dostępu do wskazanych metod opłacenia zakupów to przede wszystkim ogromne ułatwienie dla wszystkich klientów. Dzięki możliwości wyboru bramki płatności Tpay klienci nie będą musieli rezygnować ze swoich nawyków, co sprawi, że chętniej sfinalizują oni transakcję. Będą oni także bardziej usatysfakcjonowani z całego procesu, przez co chętniej wrócą do Twojego sklepu w przyszłości.
Bardzo ważną kwestią w kontekście zakupów online od lat pozostaje bezpieczeństwo transakcji. Pod tym względem integracja sklepu internetowego z Tpay również jest bardzo korzystna. System jest bowiem marką Krajowego Integratora Płatności. Spółka ta posiada natomiast status Krajowej Instytucji Płatniczej i rozszerzoną licencję przyznaną przez Komisję Nadzoru Finansowego – musi więc spełniać rygorystyczne wymogi. Sprawia to, że dzięki Tpay płatności online są nie tylko wygodne, ale i w pełni bezpieczne.
Dostępność systemu Tpay bez wątpienia jest więc korzystna dla klientów sklepu internetowego. Wdrożenie szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności przyniesie również wiele benefitów właścicielom e-commerce. Jednak Tpay to więcej niż bramka płatnicza. Dzięki integracji z tym operatorem płatności, sklep internetowy będzie mógł liczyć na:
- zmniejszenie liczby porzuconych koszyków – integracja z Tpay zagwarantuje, że klienci nie będą rezygnować z zakupów ze względu na brak preferowanej metody płatności; to natomiast przełoży się na wyższą liczbę konwersji i poprawę sprzedaży;
- bezpieczeństwo i stabilność – system Tpay zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i wysoką wydajność w każdych warunkach (nawet w okresach wzmożonego ruchu);
- więcej klientów – pozytywne doświadczenia wynikające z szybkiego i wygodnego procesu zakupowego zwiększą szansę na to, że klienci będą wracać do sklepu i polecać go innym osobom.
Proces integracji Tpay – jak to wygląda w praktyce?
Zapewnienie dostępu do szybkich i wygodnych płatności online jest już bez wątpienia konieczne, by odpowiadać na oczekiwania klientów e-commerce. Jak w takim razie wdrożyć Tpay w sklepie internetowym? Wykonanie takiej integracji możliwe jest na kilka różnych sposobów. System ten pozwala nam na skorzystanie z opcji takich jak:
- wdrożenie gotowych modułów sklepowych – wiele platform sklepowych może zostać zintegrowanych z Tpay przy wykorzystaniu gotowych wtyczek;
- integracja poprzez API – komunikacja pomiędzy systemami odbywać może się również za pomocą API, czyli interfejsu programistycznego;
- wybór dedykowanego rozwiązania – dedykowane platformy mogą zostać przez ich twórców zintegrowane z systemem Tpay.
Na które z rozwiązań powinieneś się w takim razie zdecydować? To zależy przede wszystkim od potrzeb i możliwości Twojego e-commerce. Wybór poszczególnych opcji zapewni bowiem inne korzyści, ale będzie także wiązał się z innymi wyzwaniami.
Integracja Tpay za pomocą gotowych wtyczek pozwala na błyskawiczne wdrożenie płatności online. Moduły sklepowe wspierają kilkadziesiąt różnych platform i zapewniają dostęp do wielu funkcjonalności. Nie oferują one nam jednak pełnej elastyczności. Znacznie większa elastyczność gwarantowana jest natomiast przez integrację poprzez API. Wykonanie takiego wdrożenia wiąże się za to z większym nakładem pracy i może wymagać wsparcia technicznego.
Największą wygodę i możliwości dostosowywania systemu do własnych potrzeb da Ci rzecz jasna dedykowane rozwiązanie. Jeśli chcesz więc zarówno zapewnić swoim klientom dostęp do płatności online, jak i zyskać inne nowe funkcjonalności, możesz postawić na implementację platformy B2C Ideo, która pozwoli Ci osiągnąć balans w Twoim e-commerce.
Szybka i bezproblemowa integracja z Tpay dzięki wsparciu Ideo
Bez względu na wybrany przez Ciebie sposób integracji płatności e-commerce, nasi specjaliści mogą zapewnić Ci kompleksowe wsparcie w całym procesie wdrożeniowym. Ideo Software posiada status partnera Tpay, co pozwala nam jeszcze szybciej implementować rozwiązania dla naszych klientów. Dobrze wiemy, jak ważne jest prawidłowe dopasowanie i wdrożenie systemu płatności w e-commerce. Pomożemy Ci więc wybrać rozwiązanie zgodne z potrzebami Twoich klientów i zapewnimy Ci wsparcie na każdym etapie integracji. Jeśli chcesz wdrożyć Tpay w swoim sklepie, skontaktuj się z nami już dziś!
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Może zainteresują Cię także
53% klientów korzysta z AI. Czy Twój e-commerce jest gotowy na nową ścieżkę zakupową? | Podcast „E-commerce bez tajemnic”
Weekend, który testuje wszystko – jak Black Friday i Cyber Monday obnażają błędy technologiczne w e-commerce
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86