ZobaczNasi Klienci w Konkursie „Dyrektor e-Commerce Roku 2024"

Platforma sprzedażowa BRW.pl znów nagrodzona!

Jesteśmy dumni, że sklep, a teraz także aplikacja mobilna PWA, po raz kolejny zdobywa uznanie w ważnych dla e-commerce rankingach.

BRW.pl jest drugą najlepiej ocenianą platformą sprzedażową w Polsce, w kategorii DOM I WNĘTRZE w XI edycji Rankingu Sklepów Internetowych Opineo.pl. Jednocześnie sklep mobilny BRW.pl zajął 4 miejsce w Raporcie Koszyk Roku 2020 (koszykroku.pl), największym tego typu badaniu UX w Polsce.  

Grupa Black Red White już od ponad 10 lat korzysta z naszych usług w zakresie sprzedaży internetowej. Wypracowane na przestrzeni tego czasu rozwiązania są nieustannie rozwijane i optymalizowane. Jesteśmy dumni, że sklep, a teraz także aplikacja mobilna PWA, po raz kolejny zdobywa uznanie w ważnych dla e-commerce rankingach.

Jedno z wyjątkowych wydarzeń dla branży e-commerce, czyli coroczny Ranking Sklepów Internetowych honoruje e-sklepy, które są najbardziej cenione przez Klientów. Tworzony jest na podstawie potransakcyjnych opinii, wystawionych przez klientów po dokonaniu zakupu w danym sklepie. Laur Opineo jest zatem świadectwem najwyższej jakości obsługi klienta, jak i zaufania konsumentów. Co więcej, tegoroczna edycja pokazuje również jak sklepy poradziły sobie z wyzwaniami, jakie postawiła przed nimi pandemia. Z ogromną przyjemnością informujemy, że sklep naszego klienta – BRW.pl uplasował się na drugim miejscu podium w kategorii DOM I WNĘTRZE tegoż rankingu.

Nagroda dla sklepu BRW.pl potwierdza prawidłową realizację procesu sprzedaży, jak również dbałość o najwyższą jakość oferowanych usług.

Nie jest to jednak jedyne wyróżnienie platformy. Sklep mobilny BRW.pl zdobył również uznanie w rankingu Koszyk Roku – największego badania jakości sklepów internetowych działających w Polsce. W tym roku autorzy (Twisto we współpracy z EDISONDA) skupili się na użytkownikach urządzeń mobilnych i przebadali wersje mobilne stron, PWA oraz aplikacje. Specjaliści User Experience przeprowadzili audyt 100 największych platform sprzedażowych pod względem ponad 150 kryteriów, na podstawie których przyznawano punkty decydujące o pozycji w rankingu. Ocenie poddany został każdy z etapów procesu zakupowego, jak również elementy poza nim, takie jak dostępność, wsparcie działu obsługi klienta, regulamin czy też zwroty. Sklep BRW.pl okazał się liderem w kategorii Podsumowanie zakupów, czyli ostatniego kroku procesu zakupowego.

Wysoka pozycja sklepu BRW.pl świadczy nie tylko o poprawnie zaprojektowanych funkcjonalnościach, ale także o wdrożeniu najnowszych trendów, które ułatwiają Klientom zakupy.

Dzięki badaniu firmy branży e-commerce mogą również dowiedzieć się, co robić, by przyciągnąć klientów do swojego sklepu i jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania. Raport zawiera bowiem również praktyczne rady, jak poprawić jakość obsługi klienta w każdym z badanych elementów, a także wiedzę o tym, co może budować przewagę konkurencyjną.

Przeczytaj techniczny case study wdrożenia PWA w sklepie internetowym BRW.pl

Przygotowany przez Opineo.pl „Ranking Sklepów Internetowych 2020” można pobrać ze strony: ranking.opineo.pl, zaś raport Koszyk Roku z koszykroku.pl.

Może zainteresują Cię także

Wdrożyliśmy PWA w e-sklepie Black Red White

2 października 2020
Przeglądaj sklep i poznawaj produkty BRW również w trybie offline.

Nowa strona internetowa Lotto.pl

30 września 2020
Niezwykle wydajna platforma IT, atrakcyjna szata graficzna oraz intuicyjna nawigacja to główne cechy wdrożonego przez Ideo nowego serwisu lotto.pl. W godzinach losowania i publikacji wyników jest to najpopularniejsza strona internetowa w Polsce.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas