Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM

Ideo Force - 38 kreatywnych w dziedzinie e-marketingu

Signs.pl, 29.09.2015r.

Od ponad 16 lat Ideo wspomaga rozwój Klientów poprzez zaawansowane i innowacyjne rozwiązania internetowe. By oferować jeszcze lepsze usługi firma postawiła na stworzenie submarek specjalizujących się w wybranym obszarze działalności. Jedną z nich jest Ideo Force, dedykowane obsłudze w obszarze e-marketingu.

„Stworzenie spółki, która zajmie się realizacją wszelkich działań e-marketingowych usprawniło świadczenie usług związanych z szeroko pojętą promocją w Internecie” – mówi Wojciech Szymański, prezes Ideo Force. „Inwestycje w rozwój kompetencji pracowników pozwoliły na rozszerzenie oferty o działania takie jak: copywriting, reklama displayowa, marketing wirusowy, e-mail marketing, działania w mediach społecznościowych, czy kompleksowe prowadzenie kampanii promocyjnych. W ofercie mamy również tworzenie strategii marketingowych, prowadzenie szkoleń, ale i doradztwo w tym zakresie.”

„Niecałe dwa lata temu zdecydowaliśmy się na przekształcenie Działu Promocji w Wyszukiwarkach na Dział Marketingu Internetowego jednocześnie poszerzając zakres jego oferty. Po pewnym czasie sformalizowaliśmy tą zmianę poprzez wydzielenie DMI jako osobnej spółki. Powołanie Ideo Force jest konsekwencją realizacji strategii tworzenia agencji o zintegrowanych kompetencjach zarówno technologicznych, jak i marketingowych.” – wyjaśnia Arkadiusz Michno, prezes Ideo Sp. z o.o. „Krok ten ułatwia nam obsługę Klientów w pełnym spektrum działań jakie chcą realizować w oparciu o obecność w internecie.”

Ideo Force tworzy obecnie zespół 38 młodych, kreatywnych osób, których głównym zadaniem jest dostarczanie wysokiej jakości usług e-marketingowych. Firma może pochwalić się bogatą ofertą obejmującą m.in. performance marketing, działania SEM/SEO, content marketing, obsługę obecności w social media, czy video marketing. Ideo Force oferuje także analitykę internetową oraz kompleksową pomoc w prowadzeniu sklepów internetowych i podnoszeniu ich konwersji. „Przy pomocy narzędzi analitycznych, jesteśmy w stanie opracować dla Klienta skuteczną strategię rozwoju jego e-biznesu. Efektywna promocja w sieci jest możliwa dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi i metod – m.in. stworzonej przez nas autorskiej metodzie PIWEH.” – wyjaśnia Szymański.

Jednym z kompleksowo obsługiwanych Klientów firmy jest Cobi S.A., największy producent klocków konstrukcyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej. Współpraca z firmą obejmuje m.in. budowanie zaangażowania i lojalności wokół marki na portalu społecznościowym Facebook. Firma notuje ciągły wzrost zainteresowania swoimi produktami, stanowiący także efekt realizowanych przez Ideo działań.

„Współpracę marketingową z Ideo prowadzimy z małą przerwą od kilku lat. Początkowo było to tylko typowe pozycjonowanie precyzyjne, a od ponad roku są to szerokie kampanie marketingowo – wizerunkowe w Internecie. Projekt jest niezwykle dynamiczny, bo wraz z Ideo staramy  się dopasowywać działania do sezonowości i naprzemiennie prowadzić kampanie typowo wizerunkowe i sprzedażowe. Przekłada się to na bardzo dobre wyniki sprzedaży nie tylko w sezonie, ale także w ciągu całego roku.” – podsumowuje Bohdan Maź – Kierownik Marketingu Cobi SA.


Źródło: Ideo Sp. z o.o.

Pubilkacja:
Signs.pl, 29.09.2015r.

raport_ecommerce_


 


Może zainteresują Cię także

A - AdWords (Encyklopedia Marketingu)

11 września 2015
NowyMarketing.pl, 11.09.2015r. Autor: Wojciech Szymański.

Jak stworzyć skuteczną reklamę online?

27 sierpnia 2015
NowyMarketing.pl, 27.08.2015r. Autor: Gabriela Grata

Zapraszamy na bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas