
- Firma
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Urlopy i delegacje
- e-PITy
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Zamówienia i zapotrzebowania
- eBOK - obsługa Klienta online
- Narzędzia dla przedstawicieli handlowych
- Outsourcing IT
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Copywriting
"Przeczytaj, zobacz, usłysz… poczuj, jak dobra treść działa na Twoje zmysły."
Podstawą komunikacji międzyludzkiej są słowa. Copywriting wykorzystuje ich siłę i znaczenie do celów marketingowych, reklamowych oraz public relations. Tworzone przez copywritera treści oddziałują na zmysły odbiorcy, wzbudzając w nim emocje wpływające na postrzeganie konkretnej marki lub produktu.

Copywriting jest najbardziej twórczą usługą wykorzystywaną przez marketing internetowy. Dlatego wymaga nie tylko wysoko rozwiniętych umiejętności pisarskich i kreatywnego myślenia, ale znajomości praktycznych zagadnień z zakresu szeroko pojętej komunikacji i zachowań międzyludzkich. Podstawą oferowanych przez nas usług copywriterskich są działania oparte na umiejętnym operowaniu słowem pisanym. Przygotowujemy również autorskie formy contentu, sprawnie łącząc słowa z przekazem wizualnym. Oprócz tego zajmujemy się tworzeniem koncepcji oraz projektowaniem i realizacją pełnowymiarowych kampanii marketingowych.
Swoistą odmianą copywritingu jest SEO copywriting, w ramach którego tworzymy treści wspierające pozycjonowanie stron. Pisane przez naszych copywriterów teksty SEO odznaczają się optymalnym nasyceniem fraz kluczowych, a ich zredagowanie oraz sformatowanie pozwala pozycjonowanej stronie osiągnąć wysoką pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania. Dzięki dobrze dobranym słowom marka, przy wsparciu specjalistów e-marketingu, jest w stanie znacząco poprawić widoczność w internecie.
Co i jak tworzymy?
Nadrzędną zasadą copywritingu jest dawanie odbiorcom treści konkretnych korzyści. Mianem wartościowego copywritingu określa się to, co przynosi pożytek obu stronom marketingowego dialogu – marce i jej klientom. Powyższym twierdzeniem kierujemy się zawsze, bez względu na to, czy tworzymy pojedyncze artykuły, złożone materiały tekstowo-graficzne czy też skomplikowane prace koncepcyjne.
Nasze treści przygotowujemy przy użyciu technik, jakim są: webwriting, storytelling, customer experience management (CEM), neurolingwistyka, heurystyki UX w content marketingu. Treści, które opracowujemy to przede wszystkim artykuły eksperckie lub sponsorowane, case study, raporty dotyczące określonego zdarzenia, tutoriale czy wizualne formy contentu. To dzięki słowom marka istnieje w świadomości użytkowników, dlatego tworzymy przede wszystkim z myślą o ludziach. Słowa mają być nie tylko odpowiedzią na potrzeby, ale potrzebę wykreować.
Co oferujemy?
Sprawny pisarz robi z ludzi czytelników. Sprawny copywriter potrafi zrobić z nich klientów. |
Copywriting w naszym wydaniu jest usługą wielopłaszczyznową. Odpowiedni dobór narzędzi i środków oraz koordynacja działań gwarantuje sukces w ramach usługi. Naszym Klientom możemy zaproponować wykonanie usług takich jak:
- Redagowanie treści na strony firmowe oraz Landing Pages
- Copywriting na potrzeby e-commerce w postaci opisów produktów czy opisów kategorii produktów.
- Prowadzenie bloga firmowego.
- Redagowanie i publikację artykułów sponsorowanych oraz informacji prasowych.
- Tworzenie treści dla branżowych lub ogólnotematycznych serwisów internetowych, takich jak artykuły poradnikowe, tematyczne, recenzje, newsy.
- Press release, czyli marketingowe komunikaty prasowe skierowane do mediów.
- Naming – tworzenie nazw firm, produktów, wydarzeń.
- Tworzenie claim'ów/tagline'ów, czyli haseł marketingowych, które oddają misję firmy lub instytucji.
- Sporządzanie treści materiałów promocyjnych, takich jak ulotki, plakaty, katalogi, bannery, portfolio firm.
- Redagowanie e-booków i opracowywanie white papers.
- Tworzenie infografik i gifografik.
- Projektowanie i opracowywanie newsletterów.
- Tworzenie prezentacji multimedialnych, również w formie e-magazynów.
- Opracowywanie scenariuszy filmów i wizualizacji.
- Tworzenie Visual Articles.
- Opracowywanie tutoriali i Know-how (wizualne poradniki "krok po kroku").
- Audyt contentu serwisów korporacyjnych, e-sklepów, blogów i innych mediów.
- Przygotowywanie koncepcji marketingowych.
- SEO copywriting.