Copywriting

"Przeczytaj, zobacz, usłysz… poczuj, jak dobra treść działa na Twoje zmysły."

Podstawą komunikacji międzyludzkiej są słowa. Copywriting wykorzystuje ich siłę i znaczenie do celów marketingowych, reklamowych oraz public relations. Dzięki właściwemu doborowi słów, tworzone przez copywritera treści oddziałują na zmysły odbiorcy, wzbudzając w nim emocje wpływające na postrzeganie konkretnej marki lub produktu.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Marketing Internetowy, Strategia komunikacji
Napisz do mnie

Copywriting jest najbardziej twórczą usługą wykorzystywaną przez marketing. Wymaga nie tylko wysoko rozwiniętych umiejętności kreatywnego myślenia, ale i znajomości wielu praktycznych zagadnień z zakresu komunikacji, psychologii oraz socjologii.

Podstawą oferowanych przez nas usług copywriterskich są działania oparte na umiejętnym operowaniu słowem pisanym. Przygotowujemy również materiały, w tym autorskie formy contentu, łączące słowo z elementami wizualnymi. Oprócz tego zajmujemy się tworzeniem koncepcji oraz projektowaniem i realizacją pełnowymiarowych kampanii marketingowych.

Swoistą odmianą copywritingu jest SEO copywriting, w ramach którego tworzymy treści wspierające pozycjonowanie stron. Teksty SEO pisane przez naszych copywriterów odznaczają się optymalnym nasyceniem fraz i słów kluczowych, a ich zredagowanie oraz sformatowanie pozwala pozycjonowanej stronie osiągnąć wysoką pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Co oferujemy?

  • Redagowanie treści na strony firmowe oraz landing pages.
  • Copywriting na potrzeby e-commerce (opisy produktów, opisy kategorii produktów).
  • Prowadzenie blogów.
  • Redagowanie i publikację artykułów sponsorowanych oraz informacji prasowych.
  • Tworzenie treści dla branżowych lub ogólnotematycznych serwisów internetowych (artykuły poradnikowe, tematyczne, recenzje, newsy).
  • Press release (marketingowe komunikaty prasowe skierowane do mediów).
  • Naming (tworzenie nazw firm, produktów, wydarzeń).
  • Tworzenie claim'ów/tagline'ów (marketingowych haseł oddających misję firmy lub instytucji).
  • Sporządzanie treści materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty, katalogi, bannery, portfolio firm).
  • Redagowanie ebooków i opracowywanie white papers.
  • Tworzenie infografik i gifografik.
  • Projektowanie i opracowywanie newsletterów.
  • Tworzenie prezentacji multimedialnych, w tym w formie e-magazynów.
  • Opracowywanie scenariuszy filmów i wizualizacji.
  • Tworzenie Visual Articles.
  • Opracowywanie tutoriali i Know How (wizualne poradniki "krok po kroku").
  • Audyt contentu serwisów korporacyjnych, e-sklepów, blogów i innych mediów.
  • Przygotowywanie koncepcji zarówno dla standardowych, jak i niestandardowych form marketingu.
  • SEO copywriting.

Jak to robimy?

Nadrzędną zasadą copywritingu jest korzyść - dla odbiorcy i dla firmy, w imieniu której tworzone są poszczególne treści. Wartościowym copywritingiem jest jedynie to, co przynosi korzyść obu stronom marketingowego dialogu, a więc zarówno marce, jak i konsumentom. Zasadą tą kierujemy się zawsze, bez względu na to, czy chodzi o pojedyncze artykuły, złożone materiały tekstowo-graficzne, czy skomplikowane prace koncepcyjne.

Nasze treści przygotowujemy przy użyciu takich technik, jak:

  • webwriting,
  • storytelling,
  • customer experience management (CEM),
  • neurolingwistyka,
  • heurystyki UX w content marketingu.

Dzięki dobrze dobranym słowom, Twoja marka poprawi widoczność w internecie i zbuduje trwałe relacje z odbiorcami.

Zapytaj o ofertę