Content marketing

„Opowieść o marce – interesująca, zajmująca, aktywizująca – to klucz do pozyskania klienta.”

Dzisiejszy użytkownik internetu jest wręcz bombardowany tysiącami, podobnych do siebie komunikatów. Aby pozyskać jego uwagę potrzeba przekazu szczególnego, czyli takiego, który wyróżni markę pośród tysięcy innych i skłoni do skorzystania z proponowanej oferty.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Marketing Internetowy, Strategia komunikacji
Darmowa konsultacja

Użytkownicy stają się coraz bardziej świadomi, ale i krytyczni wobec płynących komunikatów. Selekcjonują je, wybierając tylko te, które wzbudzą zainteresowanie, ponieważ szukają wartościowych treści. Dlatego marka musi mieć do zaoferowania coś więcej niż tylko atrakcyjną ofertę i umiejętności jej zaprezentowania.

Konieczne jest zaprojektowanie całego świata przeżyć, stworzenie emocjonalnej więzi z konsumentem, która sprawi, że stanie się jej wierny. Zestawem narzędzi, które umożliwią zrealizowanie wspomnianych założeń dysponuje content marketing. Jego koncepcją jest tworzenie i dystrybucja treści, która angażuje odbiorcę przekazu. Celem jest przyciągnięcie uwagi, która z czasem stworzy podstawę do zbudowania lojalności klienta wobec marki.

Jak to robimy?

Mamy bogate doświadczenie w realizacji kampanii content marketingowych. Przed przystąpieniem do każdego projektu staramy się jak najlepiej poznać Klienta, otoczenie firmy, specyfikę branży i konkurencję. Ta wiedza pozwala precyzyjnie dopasować najskuteczniejsze narzędzia i kanały komunikacji. Od lat sukcesywnie budujemy wizerunek marek i ich rozpoznawalność na rynku. Sprawiamy, że w oczach odbiorców stają się atrakcyjne i godne zaufania. Dbamy o to, aby przygotowywane przez nas treści były wartościowe i angażowały konkretne grupy odbiorców. Cechami przekazu tworzonego w ramach content marketingu jest przede wszystkim unikalność i użyteczność w przystępnej formie.

Content marketing w naszym wydaniu to wzbudzenie emocji poprzez dialog z odbiorcą marki. Prowadząc działania generujące sprzedaż, jesteśmy w stanie pozyskiwać nowych klientów. Wszystko dlatego, że dostają oni obok dobrze zaprezentowanego produktu, odpowiedź na konkretną potrzebę. Może to odbywać się poprzez zamieszczanie artykułów eksperckich na blogu czy udostępniania treści w postaci darmowych e-booków, które dotyczą tematyki związanej z ofertą.

Content marketing – główne korzyści

Tradycyjny marketing mówi do ludzi, podczas gdy content marketing z nimi rozmawia. To właśnie dzięki precyzyjnie spersonalizowanej formie komunikacji jest tak efektywny. Marketing treści pozwala na tworzenie przekazu, który kształtuje świat marki w umyśle użytkownika, odkrywa jego pragnienia i daje możliwości ich realizacji. Dzięki właściwej dystrybucji treści spośród wszystkich użytkowników sieci możemy pozyskiwać tych wartościowych – zaangażowanych, chętnych do interakcji i skorzystania z oferty. Efekty prowadzenia działań content marketingowych mówią same za siebie. Wśród nich możemy wymienić zbudowanie świadomości marki i produktu, pozyskiwanie nowych klientów i zwiększenie wartości sprzedaży czy wypozycjonowania firmy w Google.

Co oferujemy?

  • Opracowanie kompleksowych strategii komunikacyjnych, które dotyczą poszczególnych kanałów komunikacji marki z jej klientami i obejmują odpowiednio dopasowane narzędzia.
  • Przygotowanie i realizację wielopłaszczyznowych kampanii wizerunkowych uwzględniających wizję Klienta.
  • Obsługę graficzną w postaci przekazu spójnego z tekstem, który nie tylko całkowicie eliminuje dezorientację użytkowników, ale wpływa na ich pozytywne odczucia.
  • Copywriting, czyli tworzenie profesjonalnych treści, które są jednocześnie unikalne, użyteczne i atrakcyjne - przybierają formę m.in.: eksperckich artykułów i e-booków, wpisów blogowych, opisów produktów dla sklepów internetowych.
  • Audyty komunikacyjne marek, stron i blogów, które diagnozują system komunikacji na wszystkich płaszczyznach i pomagają zdefiniować czynniki zakłócające jego płynność.
  • Angażowanie i aktywizację odbiorców, która możliwa jest dzięki precyzyjnemu określeniu grup docelowych.
  • Działania RTM (Real Time Marketing), czyli reagowanie w czasie rzeczywistym na zdarzenia marketingowe.

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas