Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

Program lojalnościowy B2B dla jednej z największych globalnych firm FMCG

Klient, dla którego został zrealizowany projekt, jest jedną z największych globalnych marek branży FMCG. Swoją działalność rozpoczął w XX wieku. Dziś swoje produkty sprzedaje na ponad 200 rynkach na całym świecie. Zatrudnia kilkaset tysięcy pracowników oraz współpracuje z kilkoma milionami kontrahentów.

Zadania i cele

W ramach zamówienia, dla Klienta został zaprojektowany dedykowany system lojalnościowy B2B. Jego głównym zadaniem jest automatyzowanie działań i procesów zachodzących w sieci sprzedaży detalicznej. Projekt wdrożony w kilkunastu krajach, zapewnił unifikację procedur wewnątrz wielu rynków zbytu. Przyczynił się do wzbogacenia struktury sprzedaży o dedykowane narzędzia analityczne umożliwiające tworzenie strategii rozwoju i wyznaczania celów finansowych. Ponadto dostarczył narzędzia motywacyjne w systemie lojalnościowym, przy pomocy którego nasz Klient jest w stanie dostarczyć pozafinansowe korzyści dla swoich pracowników oraz kontrahentów zlokalizowanych na całym świecie.

Dedykowany program lojalnościowy B2B, obsługujący kilkaset tysięcy kontrahentów w kilkunastu krajach.

Największym atutem dostarczonego rozwiązania B2B jest jego elastyczność wdrożeniowa. Oprócz obsługi kilkunastu języków, walut monetarnych i norm prawnych obowiązujących w poszczególnych państwach, umożliwia dostosowanie interfejsu graficznego względem wymagań poszczególnych rynków zbytu. Dodatkowo zapewnia pełne wsparcie dla lokalnych uwarunkowań biznesowych zdefiniowanych w ramach globalnej strategii rozwoju firmy.

Stworzona przez naszych analityków platforma B2B umożliwia skuteczną komunikację wewnętrzną, co przekłada się szybsze delegowanie zadań oraz przekazywanie informacji pomiędzy uczestnikami sieci sprzedaży. Narzędzie dostarczone do Klienta umacnia więzi i relacje biznesowe oraz buduje wzajemne poczucie współpracy w ramach jednego organizmu. Pozwala na skupienie wielu działań, które do tej pory były wykonywane manualnie poprzez wizyty regionalnych przedstawicieli handlowych.

Platforma zawiera także moduły e-learningowe wykorzystywane między innymi w przypadku zmian dotyczących produktów lub reguł biznesowych w obszarze współpracy z partnerami.

Na co dzień, nasz zespół wsparcia pełni opiekę nad administratorami systemów zlokalizowanych w wielu strefach czasowych, gwarantując najwyższy poziom obsługi i użyteczności, we wszystkich wdrożonych wersjach systemu.

Główne korzyści dla Klienta
  • Unifikacja i automatyzacja procesów biznesowych/handlowych,
  • skuteczny program lojalnościowy,
  • kanał skutecznej komunikacji wewnętrznej,
  • dedykowane narzędzia analityczne i raportujące,
  • wzmocnienie relacji biznesowych wszystkich uczestników sieci sprzedaży.

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas