Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Katalog konferencji i szkoleń Events.Kampanje.com

Kampanje jest jednym z wiodących wydawnictw dla wszystkich tych, którzy pracują w mediach, marketingu, reklamie, public relations i komunikacji w Norwegii. Kampanje.com to kompletna platforma internetowa oferująca szeroką gamę produktów i usług, które są istotne dla przedstawicieli branży nowych mediów.

Zadania i cele

Na zlecenie Klienta wdrożyliśmy dedykowany serwis internetowy Events.kampanje.com, prezentujący oferty branżowych konferencji i szkoleń. Najistotniejszym elementem serwisu jest katalog wydarzeń, który umożliwia dodawanie wpisów w postaci rozbudowanych wizytówek. Standardowy opis konferencji zawiera informacje o programie (z możliwością podziału na kilka równoległych ścieżek tematycznych), prelegentach oraz sponsorach. Użytkownicy mają możliwość dokonania rejestracji na wydarzenie za pośrednictwem witryny. Dane z formularza rejestracyjnego zapisywane są automatycznie w panelu administracyjnym.

Serwis zbudowany został w oparciu o CMS EpiServer, wiodącą platformę rozwiązań typu Customer Engagment Platform w krajach skandynawskich. 

Wdrożenie wykorzystuje integrację z systemem CRM. Duży nacisk został położony na intuicyjność oraz wygodę użytkownika, dlatego strona została wykonana w technologii RWD. 

Jako rozszerzenie platformy stworzona została także aplikacja mobilna dla organizatorów szkoleń i konferencji. Aplikacja jest wyposażona w czytnik kodów QR (generowanych przez platformę w trakcie rejestracji), umożliwiający szybką weryfikację uczestników podczas wydarzenia. Zeskanowane QR kody będą automatycznie zapisywane w CRM.

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesne narzędzie do ofertowania,
  • wysoka intuicyjność i dostępność serwisu,
  • automatyzacja procesów,
  • sprawna komunikacja z klientem,
  • synchronizacja zadań z programem pocztowym Outlook.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*