
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego to największa niepubliczna szkoła wyższa w województwie małopolskim. Uczelnia dzieli się na siedem Wydziałów, tj.: Architektury i Sztuk Piękna, Nauk o Bezpieczeństwie, Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych, Psychologii i Nauk Humanistycznych, Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Zdrowia i Nauk Medycznych oraz zamiejscowy w Tychach.
Zadania i cele
Kilkuletnia współpraca z Krakowską Akademią zaowocowała kolejnym zleceniem.
Zadaniem Ideo było wykonanie nowej wersji graficznej oraz przeprojektowanie architektury informacji serwisu internetowego www.ka.edu.pl.
Zmniejszeniu uległa liczba głównych sekcji serwisu, dzięki czemu nawigacja w serwisie została znacznie uproszczona. Podział treści na działy dedykowane dla 3 głównych grup docelowych, czyli kandydatów, studentów oraz pracowników usprawnia nawigację po witrynie.
Naszym głównym celem było stworzenie nowoczesnego i profesjonalnego projektu graficznego. Podjęte przez nas działania uwzględniały przede wszystkim potrzeby biznesowe Uczelni. Projektując witrynę oparliśmy się na trendzie Flat design. Dzięki temu uzyskaliśmy przejrzysty, nowoczesny, a przede wszystkim estetyczny serwis. Przebudowa architektury informacji obejmowała wyeksponowanie działu Rekrutacja oraz poszczególnych kierunków studiów. Ponadto serwis został dostosowany do urządzeń mobilnych, tym samym zwiększając komfort jego przeglądania na różnych urządzeniach. Elastyczność naszego systemu CMS pozwoliła na wdrożenie nowego serwisu bez konieczności modyfikacji istniejącego silnika Edito.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesny wizerunek Uczelni,
- oszczędność czasu,
- wsparcie działu Rekrutacja,
- zmniejszenie kosztów związanych z wdrożeniem nowej wersji serwisu.