Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis internetowy dla Krakowskiej Akademii

Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego to największa niepubliczna szkoła wyższa w województwie małopolskim. Uczelnia dzieli się na siedem Wydziałów, tj.: Architektury i Sztuk Piękna, Nauk o Bezpieczeństwie, Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych, Psychologii i Nauk Humanistycznych, Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Zdrowia i Nauk Medycznych oraz zamiejscowy w Tychach.

Zadania i cele

Kilkuletnia współpraca z Krakowską Akademią zaowocowała kolejnym zleceniem.

Zadaniem Ideo było wykonanie nowej wersji graficznej oraz przeprojektowanie architektury informacji serwisu internetowego www.ka.edu.pl.

Zmniejszeniu uległa liczba głównych sekcji serwisu, dzięki czemu nawigacja w serwisie została znacznie uproszczona. Podział treści na działy dedykowane dla 3 głównych grup docelowych, czyli kandydatów, studentów oraz pracowników usprawnia nawigację po witrynie.

Naszym głównym celem było stworzenie nowoczesnego i profesjonalnego projektu graficznego. Podjęte przez nas działania uwzględniały przede wszystkim potrzeby biznesowe Uczelni. Projektując witrynę oparliśmy się na trendzie Flat design. Dzięki temu uzyskaliśmy przejrzysty, nowoczesny, a przede wszystkim estetyczny serwis. Przebudowa architektury informacji obejmowała wyeksponowanie działu Rekrutacja oraz poszczególnych kierunków studiów. Ponadto serwis został dostosowany do urządzeń mobilnych, tym samym zwiększając komfort jego przeglądania na różnych urządzeniach. Elastyczność naszego systemu CMS pozwoliła na wdrożenie nowego serwisu bez konieczności modyfikacji istniejącego silnika Edito.

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesny wizerunek Uczelni,
  • oszczędność czasu,
  • wsparcie działu Rekrutacja,
  • zmniejszenie kosztów związanych z wdrożeniem nowej wersji serwisu.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*