-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego to największa niepubliczna szkoła wyższa w województwie małopolskim. Uczelnia dzieli się na siedem Wydziałów, tj.: Architektury i Sztuk Piękna, Nauk o Bezpieczeństwie, Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych, Psychologii i Nauk Humanistycznych, Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Zdrowia i Nauk Medycznych oraz zamiejscowy w Tychach.
Zadania i cele
Kilkuletnia współpraca z Krakowską Akademią zaowocowała kolejnym zleceniem.
Zadaniem Ideo było wykonanie nowej wersji graficznej oraz przeprojektowanie architektury informacji serwisu internetowego www.ka.edu.pl.
Zmniejszeniu uległa liczba głównych sekcji serwisu, dzięki czemu nawigacja w serwisie została znacznie uproszczona. Podział treści na działy dedykowane dla 3 głównych grup docelowych, czyli kandydatów, studentów oraz pracowników usprawnia nawigację po witrynie.
Naszym głównym celem było stworzenie nowoczesnego i profesjonalnego projektu graficznego. Podjęte przez nas działania uwzględniały przede wszystkim potrzeby biznesowe Uczelni. Projektując witrynę oparliśmy się na trendzie Flat design. Dzięki temu uzyskaliśmy przejrzysty, nowoczesny, a przede wszystkim estetyczny serwis. Przebudowa architektury informacji obejmowała wyeksponowanie działu Rekrutacja oraz poszczególnych kierunków studiów. Ponadto serwis został dostosowany do urządzeń mobilnych, tym samym zwiększając komfort jego przeglądania na różnych urządzeniach. Elastyczność naszego systemu CMS pozwoliła na wdrożenie nowego serwisu bez konieczności modyfikacji istniejącego silnika Edito.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesny wizerunek Uczelni,
- oszczędność czasu,
- wsparcie działu Rekrutacja,
- zmniejszenie kosztów związanych z wdrożeniem nowej wersji serwisu.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.