Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis korporacyjny dla SIMPLE S.A.

SIMPLE S.A. wdraża systemy ERP dla szerokiej grupy podmiotów różnych gałęzi gospodarki, administracji i instytucji. Firma posiada 25-letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania, realizując 3 500 projektów dla instytucji i przedsiębiorstw.

Zadania i cele

Podstawowym celem przy tworzeniu nowego serwisu korporacyjnego dla firmy SIMPLE S.A. było dokonanie przejrzystego podziału struktury, uporządkowanie informacji oraz zapewnienie podstaw do efektywnego pozycjonowania serwisu. Co równie ważne, odświeżono także wizerunek SIMPLE S.A., za sprawą zastosowania jasnych barw, ujednoliconej identyfikacji wizualnej oraz spójnej koncepcji graficznej działów.

Projekt zakładał wykonanie serwisu z uporządkowanym układem i architekturą informacji oraz odświeżenie wizerunku firmy przez jednolitą identyfikację wizualną.

Nowa odsłona strony simple.com.pl powstała w oparciu o platformę Edito CMS. Oprócz standardowych funkcjonalności pozwalających tworzyć strony opisowe, publikować aktualności czy umożliwiać kontakt przez definiowalne formularze, w serwisie występuje również moduł ankiet, polecanie stron znajomym oraz zaawansowany moduł zarządzania zakładkami strony głównej.

Główne korzyści dla Klienta
  • Przejrzysty i czytelny układ treści,
  • odświeżenie wizerunku firmy,
  • atrakcyjnie wizualna strona, która pełni rolę informacyjną nt. oferowanych przez Klienta produktówi usług,
  • spójna koncepcja graficzna działów,
  • ujednoliconej identyfikacji wizualnej,
  • intuicyjny w obsłudze panel administracyjny,
  • usprawnienie kontaktu z użytkownikami,
  • zwiększenie zasięgu spółki,
  • optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych.
     

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*