-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Serwis korporacyjny IEC Telecom
Grupa IEC Telecom jest jednym z wiodących światowych dostawców zarządzanych rozwiązań komunikacyjnych w sieci. Oferuje kompleksowy zestaw integracji systemów, produktów i usług systemowych i sieciowych umożliwiających kompleksowe zaspokajanie potrzeb komunikacyjnych klientów. W oparciu o łączność satelitarną firma oferuje szybkie, bezpieczne i wydajne usługi telekomunikacyjne na całym świecie, nawet w najbardziej odległych miejscach.
Zadania i cele
Głównym założeniem projektowanego serwisu było nadanie mu lekkości i intuicyjności przy jednoczesnej prezentacji kompleksowej oferty grupy. Serwis miał zapewniać także dużo większą dostępność i czytelność prezentowanych na nim treści.
Na zlecenie IEC Telecom zrealizowaliśmy nową wersję serwisu korporacyjnego. Zgodnie z oczekiwaniami klienta serwis został wdrożony w oparciu o platformę Wordpress.
Dzięki indywidualnie zaprojektowanej szacie graficznej i nowej architekturze informacji zapewniona została czytelność i intuicyjność serwisu. Realizacja serwisu zgodnie z zasadami RWD sprawiła, że stał się on dostępny na praktycznie każdym urządzeniu posiadającemu dostęp do internetu. Tym samym nawiązaliśmy do misji IEC Telecom, która zakłada dostarczanie rozwiązań komunikacyjnych na całym świecie, w każdych warunkach.
Główne korzyści dla Klienta
- Przejrzysty, intuicyjny serwis,
- Dostępność treści na urządzeniach mobilnych,
- Możliwość prostego zarządzania treścią.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.