Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis wizerunkowo-produktowy dla Forbet

Serwis wizerunkowy

Forbet to producent kostki brukowej i półfabrykatów betonowych, który od ponad 30 lat zajmuje się tworzeniem wyjątkowych nawierzchni. Firma oferuje produkty podążające za rozwijającą się technologią i zmieniającymi się trendami. Inwestycje podejmowane przez Forbet sprawiły, że stał się przedsiębiorstwem europejskiej klasy.

Zadania i cele

Na bazie autorskiego systemu Edito CMS, dla Klienta stworzyliśmy serwis wizerunkowo-produktowy. Zastosowane narzędzie umożliwia dostosowanie projektu do wymagań Klienta oraz indywidualnych potrzeb związanych z przedsiębiorstwem. Ponadto pracownicy firmy mają możliwość zarządzania treścią oraz jej aktualizowania, co umożliwia prosty w obsłudze panel administracyjny.

Nowoczesny serwis wizerunkowo-produktowy z wewnętrzną wyszukiwarką produktową.

Oprócz standardowych modułów, dotyczących bieżących informacji o branży i samym przedsiębiorstwie, w serwisie została zaimplementowana zaawansowana wyszukiwarka produktów. Jest ona istotnym, nawigacyjnym elementem serwisu. Szerokie spektrum wyboru filtrów i kategorii wyszukiwania umożliwia zawężenie wyboru i odnalezienie produktu najbardziej odpowiadającego naszym potrzebom. Wyszukiwarka, pozwala również na dogłębną analizę wyników wyszukiwanych fraz i produktów, co znacznie pomaga dostosować ofertę do wymagań klientów.

Uzupełnieniem oferty produktowej serwisu jest zakładka „Do pobrania” w której odwiedzający stronę mogą pobrać różne przydatne materiały. Są to przede wszystkim katalogi, cenniki, specyfikacje techniczne czy poradniki dotyczące brukarstwa.

Główne korzyści dla Klienta
  • Funkcjonalna i zaawansowana wewnętrzna wyszukiwarka,
  • responsywny serwis,
  • atrakcyjne zaprezentowanie oferty produktowej,
  • przejrzysta architektura informacji.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*