
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Badanie użytkowników intranetów
Jeśli chcesz otrzymać poradnik, z którego dowiesz się jak wykorzystać skutecznie Intranet lub podnieść efektywność już posiadanego, weź udział w naszym badaniu.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu nt. wykorzystania Intranetu jako platformy komunikacji wewnętrznej w firmie. Badanie realizowane jest wspólnie przez ekspertów Ideo Sp. z o.o. oraz naukowców Akademii Leona Koźmińskiego pod kierunkiem Prof. Grzegorza Mazurka. Celem badania jest m.in.: rozpoznanie obecnego stanu wykorzystania intranetów, postrzeganych korzyści, zakresu funkcjonalności oraz roli mechanizmów społecznościowych.
Każda odpowiedź przyczyni się do rozwoju wiedzy na temat stosowania w Polsce tego fascynującego narzędzia. Finalny raport z wynikami badania zostanie przekazany Państwu na wskazany adres e-mail. Wierzymy, że wyniki będą nie tylko ciekawe ale i wartościowe z biznesowego punktu widzenia.
Zapraszamy do wypełnienia ankiety
Jej uzupełnienie nie powinno zająć więcej niż 10 minut.
Jak wdrożyć skuteczny Intranet
Zawarte w poradniku informacje są najważniejszymi wnioskami z naszej wieloletniej pracy, podczas której wdrożyliśmy już kilkadziesiąt platform intranetowych, zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw jak i międzynarodowych korporacji.
Pozostawiając swój adres email po wypełnieniu ankiety, otrzymasz nie tylko poradnik ale i wyniki naszego badania w postaci raportu.