-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Brak właściwej analityki powoduje, że niektóre z prowadzonych działań mogą być całkowicie bezowocne. Z drugiej strony jest to bardzo istotny element marketingu. Oto wybrane przez nas narzędzia analityczne, które są proste w obsłudze i dostarczają pełen wachlarz informacji, z zakresu analityki oraz SEO.
Podstawowe narzędzie jeśli chodzi o zbieranie danych dotyczących ruchu na stronie oraz jego analizy. Zbiera szereg informacji dotyczących danych ilościowych i jakościowych związanych ze stroną internetową. Pozwala na kontrolę wydatków marketingowych oraz mierzenie efektywności kampanii. Istnieje możliwość integracji z e-commerce - jest wyposażone w dedykowane widoki do analiz handlowych.
Podstawowe narzędzie od Google, każdego pozycjonera. Służy do wyszukiwania propozycji nowych słów kluczowych, które wykorzystywane są do kampanii na podstawie promowanej strony. Pozwala na analizę używanych do tej pory fraz, a nawet całych kategorii. Wyświetlana jest od razu sugerowana stawka za dane słowa kluczowe oraz poziom konkurencji. Możliwy jest dostęp do historycznych danych o liczbie wyszukiwań.
Wtyczka do Chrome, która sprawdza czy dana strona jest przystosowana do standardów technologii AMP. Wskazuje ewentualne nieprawidłowości związane z wdrożeniem AMP (walidacja AMP) oraz wyświetla wygląd strony w tym standardzie.
Wtyczka do Chrome analizująca czy na całej stronie lub jej podstronach wdrożony jest Google Tag. Pozwala na szybką weryfikację wdrożenia na stronie, wskazuje ewentualne błędy i ich źródła.
To narzędzie co prawda nie dostarcza danych, jest jednak wygodnym dodatkiem, który pomaga marketerom kontrolować fragmenty kodów oraz skryptów. Możliwa jest samodzielna praca nad kodami, a wszystkie naniesione zmiany są całkowicie odwracalne.
W ogólnej mechanice działa podobne do Planera Słów Kluczowych. Wyposażony jest jednak w mechanizm podpowiedzi (działaniem zbliżony do tego, który występuje w wyszukiwarce Google). Po wprowadzeniu słowa kluczowego wyświetlana jest lista podobnych zapytań, które wprowadzają użytkownicy do wyszukiwarki. Poprzez to możliwe jest dopracowanie nie tyle listy wykorzystywanych słów, ale listy słów wykluczających. Narzędzie umożliwia tworzenie długiego ogonu (tzw. long tail).
Narzędzie wspierające działania i analizę działań pozycjonerskich. Dostarcza kompleksowych informacji z wiązanych z działaniem strony i jej pozycjonowaniem w wyszukiwarkach. Pokazuje listę domen i podstron linkujących do danej witryny. Otrzymane wyniki są bardziej rozbudowane niż dedykowana pozycjonerom aplikacja Google. Poprzez wskaźnik Trust Flow ocenia jakość linków, a współczynnik Citation Flow określa ilość prowadzących do danej domeny linków.
Rozbudowany program analizujący to, co dzieje się ze stroną pod kątem SEO (pozycjonowanie). Pozwala na zdobywanie informacji dotyczących linków jakie są zdobywane dla witryny, jakie jest ich pochodzenie oraz jakość. Wskazuje ilość backlinków, wykrywa linki nofollow oraz anchor tekst.
Wtyczka do Chrome, która dostarcza informacje pod kątem SEO odnośnie danej strony internetowej. Wskazuje linki wychodzące oraz prowadzące na stronę. Udziela informacji o udostepnieniach na social media. Pozwala określić czas wczytywania strony, meta tagi title i descriptions, jak i meta robots.
Usługa Google, która pozwala na sprawdzenie szybkości ładowania się strony, zarówno na urządzeniach przenośnych, jak i na komputerach stacjonarnych. Domena jest oceniania w skali od 1 do 100. Dodatkowo narzędzie udziela przydatnych wskazówek, które pozwalają zwiększyć prędkość ładowania strony.
Narzędzie analizujące ruch na danej stronie pod kątem wyszukiwarek. System wskazuje na jakie frazy pozycjonowana jest dowolna witryna. Przydatny dodatek w procesie poznania i analizy konkurencji. Ponadto dostarcza dane dotyczące najczęściej wyświetlanych reklam w wyszukiwarkach oraz pozwala na porównanie witryn konkurencyjnych z analizowaną stroną.
Narzędzie przypominające Semstorm. Zastosowane algorytmy mogą między innymi wyznaczyć wspólne słowa kluczowe pomiędzy analizowaną stroną internetową a witrynami konkurencji. Wskazuje jakie są najpopularniejsze słowa kluczowe, z których pozyskiwany jest ruch z wyszukiwarek.
Narzędzie od Google usprawniające tagowanie adresów URL wykorzystywanych w kampaniach marketingowych, co umożliwia łatwiejszą analitykę poprzez Google Analytics. Określa stopień skuteczności źródeł ruchu, które prowadzą na analizowaną stronę.
Narzędzie w sposób automatyczny analizujące stronę internetową pod kątem SEO. Wyniki otrzymywane są w formie raportu. Pod uwagę są brane takie aspekty jak treść strony, nagłówki HTML, linki zewnętrzne i wewnętrzne, akcje pochodzące z social media.
Podsumowanie
Korzystanie z narzędzi do analityki jest podstawą jeśli chodzi o strategie marketingowe. Każdy e-commerce powinien korzystać z tych narzędzi, szczególnie, jeśli są darmowe.
Może zainteresują Cię także
Trendy e-commerce na 2018 rok
Amazon Go - tam, gdzie handel stacjonarny spotyka się z e-commerce
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności