-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Po wielu latach wprowadzania nowoczesnych rozwiązań w zakresie e-commerce, Amazon wkroczył w poniedziałek w handel stacjonarny. Zrobił to jednak w wielkim stylu, ponieważ wprowadził coś, co jeszcze nie miało miejsca – bezobsługowy sklep spożywczy. Czy takie rozwiązanie jest przyszłością handlu?
Nowe rozwiązania od Amazon
Z rocznym opóźnieniem, ale jest! Amazon otworzył w poniedziałek pierwszy sklep stacjonarny Amazon Go, w którym nie pracują kasjerzy. Co więcej, skanowanie produktów nie odbywa się przy kasach samoobsługowych. Jedynymi pracownikami są osoby uzupełniające towary oraz ochrona sprawdzająca dowody tożsamości w przypadku sprzedaży alkoholu. Klient wchodzi do sklepu i skanuje swojego smartfona podpiętego do aplikacji i karty kredytowej. Wybiera interesujące go produkty, a przy wyjściu zapłata za zakupy jest pobierana z jego rachunku.
Co ciekawe, taką wizję zakupów zaprezentowało już 12 lat temu IBM RFID w reklamie, która (jakby nie patrzeć) w zeszły poniedziałek stała się faktem:
Szansa na obejście zakazu handlu w niedziele
Pisaliśmy na blogu o tym, że e-commerce może stać się alternatywą dla zamkniętych w tym czasie sklepów stacjonarnych. Rzeczywistość coraz bardziej wskazuje ten kierunek myślenia przedsiębiorców. Po wczorajszym podpisaniu ustawy przez prezydenta, w internecie już można znaleźć informacje o tym, że kolejnym krokiem na obejście zakazu jest otwieranie showroomów. Klient ma w nim możliwość przeglądania towarów, a nawet ich „przymierzania”. Po dokonaniu decyzji zakupowej skanuje kod towaru swoim smartfonem, a pieniądze, (podobnie jak w Amazon Go), pobierane są z podpiętej do niego karty kredytowej. Realnie więc dokonuje zakupu przez interent, który zakazany nie jest. Następnie odbiera swoje zakupy od ręki. Jedynymi pracownikami, jacy obsługiwaliby sklep, byłaby ochrona, co również nie jest zakazane przez prawo. Nie da się nie zauważyć podobieństwa do rozwiązań internetowego giganta.
Oczywiście takie plany i zapowiedzi polskich przedsiębiorców nie pozostają bez odpowiedzi rządzących. Wiceminister rodziny, pracy i polityki społecznej Stanisław Szwed zapowiedział, że jeśli pojawią się próby obejścia prawa, wówczas zajdą zmiany w przepisach.
Czy połączenie e-commerce z handlem stacjonarnym i odbiorem towaru na miejscu ma przyszłość? Zdecydowanie, bowiem sam Amazon już zapowiada otwarcie 2000 nowych placówek - najwięcej na terenie Stanów, jednak na mapie pojawia się również Europa, głównie Francja.
Może zainteresują Cię także
Content marketing w służbie e-commerce
Sprzedaż ratalna. Sprawdź czy jesteś pośrednikiem kredytowym!
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności