-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Po wielu latach wprowadzania nowoczesnych rozwiązań w zakresie e-commerce, Amazon wkroczył w poniedziałek w handel stacjonarny. Zrobił to jednak w wielkim stylu, ponieważ wprowadził coś, co jeszcze nie miało miejsca – bezobsługowy sklep spożywczy. Czy takie rozwiązanie jest przyszłością handlu?
Nowe rozwiązania od Amazon
Z rocznym opóźnieniem, ale jest! Amazon otworzył w poniedziałek pierwszy sklep stacjonarny Amazon Go, w którym nie pracują kasjerzy. Co więcej, skanowanie produktów nie odbywa się przy kasach samoobsługowych. Jedynymi pracownikami są osoby uzupełniające towary oraz ochrona sprawdzająca dowody tożsamości w przypadku sprzedaży alkoholu. Klient wchodzi do sklepu i skanuje swojego smartfona podpiętego do aplikacji i karty kredytowej. Wybiera interesujące go produkty, a przy wyjściu zapłata za zakupy jest pobierana z jego rachunku.
Co ciekawe, taką wizję zakupów zaprezentowało już 12 lat temu IBM RFID w reklamie, która (jakby nie patrzeć) w zeszły poniedziałek stała się faktem:
Szansa na obejście zakazu handlu w niedziele
Pisaliśmy na blogu o tym, że e-commerce może stać się alternatywą dla zamkniętych w tym czasie sklepów stacjonarnych. Rzeczywistość coraz bardziej wskazuje ten kierunek myślenia przedsiębiorców. Po wczorajszym podpisaniu ustawy przez prezydenta, w internecie już można znaleźć informacje o tym, że kolejnym krokiem na obejście zakazu jest otwieranie showroomów. Klient ma w nim możliwość przeglądania towarów, a nawet ich „przymierzania”. Po dokonaniu decyzji zakupowej skanuje kod towaru swoim smartfonem, a pieniądze, (podobnie jak w Amazon Go), pobierane są z podpiętej do niego karty kredytowej. Realnie więc dokonuje zakupu przez interent, który zakazany nie jest. Następnie odbiera swoje zakupy od ręki. Jedynymi pracownikami, jacy obsługiwaliby sklep, byłaby ochrona, co również nie jest zakazane przez prawo. Nie da się nie zauważyć podobieństwa do rozwiązań internetowego giganta.
Oczywiście takie plany i zapowiedzi polskich przedsiębiorców nie pozostają bez odpowiedzi rządzących. Wiceminister rodziny, pracy i polityki społecznej Stanisław Szwed zapowiedział, że jeśli pojawią się próby obejścia prawa, wówczas zajdą zmiany w przepisach.
Czy połączenie e-commerce z handlem stacjonarnym i odbiorem towaru na miejscu ma przyszłość? Zdecydowanie, bowiem sam Amazon już zapowiada otwarcie 2000 nowych placówek - najwięcej na terenie Stanów, jednak na mapie pojawia się również Europa, głównie Francja.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Może zainteresują Cię także
Content marketing w służbie e-commerce
Sprzedaż ratalna. Sprawdź czy jesteś pośrednikiem kredytowym!
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86