-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Konkurs Ekomersy organizowany jest do 2012 roku i stanowi jeden z najbardziej znaczących wydarzeń w polskim internecie. Jego celem jest wyłonienie firmy, usługi lub produktu, które w sposób znaczący wpłynęły na rozwój polskiego e-commerce.
Nagrody przyznawane są w 3 głównych kategoriach:
- Kategorie dla dostawców produktów, usług dla sprzedających online
- Kategorie dla agencji
- Kategorie dla sklepów internetowych
Pierwszy etap wyłonienia zwycięzców odbywa się poprzez głosowanie internautów. Każdy użytkownik może za pośrednictwem Facebooka oddać 5 głosów. Głosy można oddawać na oficjalnej stronie Ekomersy.
Z każdej kategorii przechodzi 60% nominowanych, którzy osiągnęli najwyższą ilość głosów. 29 listopada swoje głosy oddaje jury. Wygrywa nominowany, który uzyska łącznie największą ilość głosów.
Nominowane realizacje Ideo Software House
Aż 4 realizacje wykonane przez Ideo zakwalifikowały się do głosowania internautów w Kategorii dla agencji:
Najlepsza agencja wspomagająca generowanie sprzedaży:
- Ideo Force z kampanią dla Uniformix wdrożone działania obejmowały przeprowadzenie kampanii AdWords, Google Merchant Center oraz remarketingu. Kierowane były na rynek niemiecki dla niemieckiej wersji strony i analogicznie na polski.
- Ideo z działaniami dla Emarket Anna Maziarz (meblemix.pl) – zaprojektowany i wdrożony sklep prezentuje najważniejsze treści w sposób klarowny i estetyczny. Ponadto został on m.in. zintegrowany z porównywarkami cen, wypozycjonowany, jak i promowany poprzez kampanię CPC
Najlepsza agencja wdrożeniowa:
- Ideo z wdrożeniem BRW.com.pl – opracowany i wdrożony sklep posiada szereg funkcjonalności np. instrukcja montażu, moduły zniżek, listy życzeń. Ponadto sklep został zintegrowany z już wykorzystywanymi przez klienta platformami i systemami. Realizacja została doceniona w III edycji konkursu e-Commers Polska Awards oraz Webstarfestival.
- Ideo z wdrożeniem iParts.pl – stanowi jedno z największych realizacji tego typu w Polsce. Platforma sklepu została oparta na autorskim systemie Edito CMS. System ERP połączono z zewnętrznym systemem logistycznym oraz z systemem katalogowania części TecDoc Webserivce CRM.
29 listopada 2017 będzie miała miejsce uroczysta gala, na której nastąpi ogłoszenie wyników oraz przyznanie nagród.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Może zainteresują Cię także
Wolno ładujące się strony wypadną z Google
Nowe przepisy dot. ochrony danych osobowych RODO
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86