
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt

Konkurs Ekomersy organizowany jest do 2012 roku i stanowi jeden z najbardziej znaczących wydarzeń w polskim internecie. Jego celem jest wyłonienie firmy, usługi lub produktu, które w sposób znaczący wpłynęły na rozwój polskiego e-commerce.
Nagrody przyznawane są w 3 głównych kategoriach:
- Kategorie dla dostawców produktów, usług dla sprzedających online
- Kategorie dla agencji
- Kategorie dla sklepów internetowych
Pierwszy etap wyłonienia zwycięzców odbywa się poprzez głosowanie internautów. Każdy użytkownik może za pośrednictwem Facebooka oddać 5 głosów. Głosy można oddawać na oficjalnej stronie Ekomersy.
Z każdej kategorii przechodzi 60% nominowanych, którzy osiągnęli najwyższą ilość głosów. 29 listopada swoje głosy oddaje jury. Wygrywa nominowany, który uzyska łącznie największą ilość głosów.
Nominowane realizacje Ideo Software House
Aż 4 realizacje wykonane przez Ideo zakwalifikowały się do głosowania internautów w Kategorii dla agencji:
Najlepsza agencja wspomagająca generowanie sprzedaży:
- Ideo Force z kampanią dla Uniformix wdrożone działania obejmowały przeprowadzenie kampanii AdWords, Google Merchant Center oraz remarketingu. Kierowane były na rynek niemiecki dla niemieckiej wersji strony i analogicznie na polski.
- Ideo z działaniami dla Emarket Anna Maziarz (meblemix.pl) – zaprojektowany i wdrożony sklep prezentuje najważniejsze treści w sposób klarowny i estetyczny. Ponadto został on m.in. zintegrowany z porównywarkami cen, wypozycjonowany, jak i promowany poprzez kampanię CPC
Najlepsza agencja wdrożeniowa:
- Ideo z wdrożeniem BRW.com.pl – opracowany i wdrożony sklep posiada szereg funkcjonalności np. instrukcja montażu, moduły zniżek, listy życzeń. Ponadto sklep został zintegrowany z już wykorzystywanymi przez klienta platformami i systemami. Realizacja została doceniona w III edycji konkursu e-Commers Polska Awards oraz Webstarfestival.
- Ideo z wdrożeniem iParts.pl – stanowi jedno z największych realizacji tego typu w Polsce. Platforma sklepu została oparta na autorskim systemie Edito CMS. System ERP połączono z zewnętrznym systemem logistycznym oraz z systemem katalogowania części TecDoc Webserivce CRM.
29 listopada 2017 będzie miała miejsce uroczysta gala, na której nastąpi ogłoszenie wyników oraz przyznanie nagród.
Może zainteresują Cię także
Wolno ładujące się strony wypadną z Google
Nowe przepisy dot. ochrony danych osobowych RODO