-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Jeszcze niedawno pisaliśmy o zmianach w Google w pozycjonowaniu stron, które nie posiadają certyfikatu SSL oraz o tym, jak dokonać wdrożenia bez strat w wynikach. Internetowy gigant ogłosił kolejne zmiany, tym razem dotyczące szybkości ładowania się stron, w szczególności na urządzeniach przenośnych.
Speed Update w służbie satysfakcji internautów
Zespół Google zamieścił na blogu dla webmasterów komunikat, w którym ogłasza, że od lipca 2018 roku strony internetowe, które wolno ładują się w segmencie mobilnym będą miały niższy ranking w wynikach wyszukiwania. Takie praktyki były już stosowane przez internetowego giganta, jednak do tej pory dotyczyły jedynie wersji desktopowej.
Decyzja ta jest uzasadniona troską o internautów, którzy oczekują szybkich odpowiedzi. Jednocześnie zaznaczone jest, iż strony, które dysponują wysoką jakością treści nadal będą wysoko w wynikach wyszukiwania, nawet jeśli będą się wolno ładować.
Te nieco sprzeczne komunikaty rodzą pytanie – jak Google będzie wyszczególniał wolne strony, ale warte wyświetlenia? Ponadto jak zwykle nie jest wiadome jak działa sam algorytm oraz co Google oznacza „zbyt wolne ładowanie”.
Wszyscy będą traktowani tak samo
Szczególnym komunikatem dla właścicieli stron internetowych jest zapewnienie, że standardy dotyczące oceny szybkości ładowania witryn będą takie same. Dodatkowo podane zostały przykłady narzędzi, które pozwolą zapoznać się z widocznością strony, od strony technicznej. Szczególnie polecamy PageSpeed Insights, gdzie wystarczy wpisać adres strony. Pod analizę poddawana jest zarówno wersja desktopowa, jak i mobilna. Wyświetlana diagnoza pokazuje dodatkowo statystyki strony i przekazuje praktyczne wskazówki.
Jak zwiększyć szybkość ładowania strony?
To pytanie z pewnością w najbliższym czasie będą zadawać sobie właściciele stron, którzy mają problemy z szybkim ładowaniem. Na szczęście sposobów na poprawę page speed jest co najmniej kilka.
- Zwracaj uwagę na wielkość dodawanych zdjęć. Jeśli zależy Ci na jakości, zawsze możesz skorzystać z takich narzędzi jak TinyPNG
- Odinstaluj wtyczki, których nie używasz lub te, które możesz zastąpić innymi rozwiązaniami
- Wybierz hosting, który zapewni szybkie i poprawne wyświetlanie witryny
- Optymalizacja CSS, JavaScript i HTML poprzez usunięcie zbędnych znaków
Podsumowanie
O tym jak będą respektowane nowe rozporządzenia przekonamy się dopiero w połowie roku. I niezależnie od tego czy wejdą w życie czy nie, zawsze warto jest w procesie optymalizacji kłaść szczególny nacisk na szybkość ładowania strony.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Może zainteresują Cię także
Nowe przepisy dot. ochrony danych osobowych RODO
10 kroków do sukcesu e-commerce
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86