-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Jeszcze niedawno pisaliśmy o zmianach w Google w pozycjonowaniu stron, które nie posiadają certyfikatu SSL oraz o tym, jak dokonać wdrożenia bez strat w wynikach. Internetowy gigant ogłosił kolejne zmiany, tym razem dotyczące szybkości ładowania się stron, w szczególności na urządzeniach przenośnych.
Speed Update w służbie satysfakcji internautów
Zespół Google zamieścił na blogu dla webmasterów komunikat, w którym ogłasza, że od lipca 2018 roku strony internetowe, które wolno ładują się w segmencie mobilnym będą miały niższy ranking w wynikach wyszukiwania. Takie praktyki były już stosowane przez internetowego giganta, jednak do tej pory dotyczyły jedynie wersji desktopowej.
Decyzja ta jest uzasadniona troską o internautów, którzy oczekują szybkich odpowiedzi. Jednocześnie zaznaczone jest, iż strony, które dysponują wysoką jakością treści nadal będą wysoko w wynikach wyszukiwania, nawet jeśli będą się wolno ładować.
Te nieco sprzeczne komunikaty rodzą pytanie – jak Google będzie wyszczególniał wolne strony, ale warte wyświetlenia? Ponadto jak zwykle nie jest wiadome jak działa sam algorytm oraz co Google oznacza „zbyt wolne ładowanie”.
Wszyscy będą traktowani tak samo
Szczególnym komunikatem dla właścicieli stron internetowych jest zapewnienie, że standardy dotyczące oceny szybkości ładowania witryn będą takie same. Dodatkowo podane zostały przykłady narzędzi, które pozwolą zapoznać się z widocznością strony, od strony technicznej. Szczególnie polecamy PageSpeed Insights, gdzie wystarczy wpisać adres strony. Pod analizę poddawana jest zarówno wersja desktopowa, jak i mobilna. Wyświetlana diagnoza pokazuje dodatkowo statystyki strony i przekazuje praktyczne wskazówki.
Jak zwiększyć szybkość ładowania strony?
To pytanie z pewnością w najbliższym czasie będą zadawać sobie właściciele stron, którzy mają problemy z szybkim ładowaniem. Na szczęście sposobów na poprawę page speed jest co najmniej kilka.
- Zwracaj uwagę na wielkość dodawanych zdjęć. Jeśli zależy Ci na jakości, zawsze możesz skorzystać z takich narzędzi jak TinyPNG
- Odinstaluj wtyczki, których nie używasz lub te, które możesz zastąpić innymi rozwiązaniami
- Wybierz hosting, który zapewni szybkie i poprawne wyświetlanie witryny
- Optymalizacja CSS, JavaScript i HTML poprzez usunięcie zbędnych znaków
Podsumowanie
O tym jak będą respektowane nowe rozporządzenia przekonamy się dopiero w połowie roku. I niezależnie od tego czy wejdą w życie czy nie, zawsze warto jest w procesie optymalizacji kłaść szczególny nacisk na szybkość ładowania strony.
Może zainteresują Cię także
Nowe przepisy dot. ochrony danych osobowych RODO
10 kroków do sukcesu e-commerce
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności