-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
M-commerce to jeden z najważniejszych trendów ostatnich miesięcy. Szybko rosnące statystyki, jak i regulacje ze strony Google są potwierdzeniem stwierdzenia, że strony, które nie podążają za tym nurtem, nie mogą liczyć na wysokie konwersje. Zjawisko to postanowiła zbadać i usystematyzować agencja Spicy Mobile.
Aplikacje mobilne interesują klientów
Wydawanie gazetek z ofertami to praktyka z której na pewno nieszybko zrezygnują największe sieci handlowej. Jednak aplikacje mobilne dają nie tylko o wiele szerszy zakres informacji o asortymencie, ale również oferują dodatki w postaci dodatkowych zniżek czy kodów rabatowych.
Taki system sprzedaży w 2016 r. obrała sieć drogerii Rossmann. Jednak dopiero ubiegły rok pokazał jak duże jest zainteresowanie klientów w tym aspekcie. Zasięg aplikacji na początku zeszłego roku wynosił 0,4%, by w grudniu osiągnąć aż 14%. Nie jest to co prawda wynik pozwalający na wyprzedzenie OLX (17%), Allegro (14%) czy AliExpress (11%). Niemniej jednak pokazuje jak przemyślanie połączenie strategii online z offline może wpłynąć na preferencje konsumenckie.
Mobile w procesie zakupowym
Raport wskazuje, iż klienci bardzo chętnie wykorzystują urządzenia przenośne do zapoznawania się z ofertą sklepów, porównywania cen czy poszukiwania informacji o produktach. Media społecznościowe stanowią ważny element zarówno w kontakcie z markami, jak i w celu poszukiwania rabatów i zniżek.
To, w czym nadal widać nieznaczną dozę konserwatyzmu, to fakt, iż mobile to nadal jeden, ale nie jedyny z elementów w procesie zakupowym. Pomimo, iż znaczna część odbywa się po jego stronie, to właśnie komputery stacjonarne są tym urządzeniem, na którym dokonywany jest ostateczny zakup.
Mobilne weekendy
Opublikowany niedawno raport Gemius również wskazuje na rosnącą siłę rynku mobile. W lutym br. 4 na 10 użytkowników internetu w weekendy łączyło się za pomocą urządzeń przenośnych. 42% internautów przeglądało sieć wyłącznie w ten sposób.
Ponadto analiza wskazuje trendy jakim powinni przyjrzeć się szczególnie właściciele sklepów internetowych. Okazuje się, że kobiety w zeszłym miesiącu o wiele chętniej przeglądały e-sklepy, niż mężczyźni. Ponadto na przestrzeni całego miesiąca aż 4,5 mln Polek korzystało ze stron związanych z e-commerce (np. porównywarki cen lub strony z aukcjami internetowymi). Tu jednak ciekawa zmiana, bowiem panie o wiele mniej chętnie robią to w weekendy (średnio 2,7 mln kobiet). (Źródło: Analiza Gemius Polska).
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Może zainteresują Cię także
Sztuczna inteligencja w sklepie internetowym
9 sposobów na stworzenie skutecznego formularza kontaktowego
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86