
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Episerver łączy handel internetowy z marketingiem cyfrowym oraz wspomaga tworzenie systemów informatycznych dla klientów. Takie połączenie wpływa na poprawę efektywności działalności biznesowej budowanej w Internecie. Episerver wspomaga między innymi zarządzanie treścią, handel elektroniczny czy marketing wielokanałowy. Wszystko to w ramach jednej, wydajnej platformy, która zapewnia pełną gamę rozwiązań dla dynamicznie rozwijających się firm.
„Ideo od lat stara się podążać za nowoczesnymi rozwiązaniami, które umożliwiają stały rozwój naszych kompetencji. Przyznanie tytułu Associate Partner Episerver stawia przed nami wiele nowych możliwości. Działania Ideo coraz częściej wykraczają poza rodzimy rynek. Przy wykorzystaniu ogromnego potencjału jaki daje platforma Episerver, a także dostępu do jej bazy wiedzy i bogatego doświadczenia możemy świadczyć usługi na jeszcze wyższym poziomie” – podsumowuje Krzysztof Kawalec, Dyrektor IT w Ideo Sp. z o. o.
W oparciu o Episerver Ideo świadczy między innymi usługi supportu i rozbudowy norweskiego portalu branżowego kampanje.com. Klient kładzie duży nacisk na komercjalizację treści, optymalizację i rozwój w wielu kierunkach generujących przychody. System idealnie spełnia pokładane w nim oczekiwania.
Episerver wspomaga jakże istotne dziś obszary Marketing Automation stając się wartościowym narzędziem dla marketerów chcących łączyć możliwości Episerver Digital Experience Cloud z wiodącymi platformami CRM i marketingowymi. Jest to jeden z licznych powodów, dla których z tej pracującej w technologii .NET platformy korzysta aktualnie ponad 8,800 klientów z 30 krajów.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.