Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Dołączamy do parterów Episerver

Początkiem listopada otrzymaliśmy tytuł Associate Partner Episerver™. Potwierdza on wysokie kompetencje w obszarze wdrożeń i obsługi platformy Episerver.

Episerver łączy handel internetowy z marketingiem cyfrowym oraz wspomaga tworzenie systemów informatycznych dla klientów. Takie połączenie wpływa na poprawę efektywności działalności biznesowej budowanej w Internecie. Episerver wspomaga między innymi zarządzanie treścią, handel elektroniczny czy marketing wielokanałowy. Wszystko to w ramach jednej, wydajnej platformy, która zapewnia pełną gamę rozwiązań dla dynamicznie rozwijających się firm.

Ideo od lat stara się podążać za nowoczesnymi rozwiązaniami, które umożliwiają stały rozwój naszych kompetencji. Przyznanie tytułu Associate Partner Episerver stawia przed nami wiele nowych możliwości. Działania Ideo coraz częściej wykraczają poza rodzimy rynek. Przy wykorzystaniu ogromnego potencjału jaki daje platforma Episerver, a także dostępu do jej bazy wiedzy i bogatego doświadczenia możemy świadczyć usługi na jeszcze wyższym poziomie” – podsumowuje Krzysztof Kawalec, Dyrektor IT w Ideo Sp. z o. o.

W oparciu o Episerver Ideo świadczy między innymi usługi supportu i rozbudowy norweskiego portalu branżowego kampanje.com. Klient kładzie duży nacisk na komercjalizację treści, optymalizację i rozwój w wielu kierunkach generujących przychody. System idealnie spełnia pokładane w nim oczekiwania.

Episerver wspomaga jakże istotne dziś obszary Marketing Automation stając się wartościowym narzędziem dla marketerów chcących łączyć możliwości Episerver Digital Experience Cloud z wiodącymi platformami CRM i marketingowymi. Jest to jeden z licznych powodów, dla których z tej pracującej w technologii .NET platformy korzysta aktualnie ponad 8,800 klientów z 30 krajów.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Współorganizujemy WebAkademia.IT

14 listopada 2016
Posiadając podstawowe umiejętności obsługi komputera i Internetu możesz zostać programistą front-end. Wystarczy, że skorzystasz z 7-miesięcznych warsztatów. Najlepsi dostają gwarancję zatrudnienia.

Zacieśniamy współpracę z uczelnią wyższą

10 listopada 2016
W skład organu doradczego Rektora Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania weszli przedstawiciele firm, których wiedza i doświadczenie mogą być przydatne w zarządzaniu uczelnią. Członkiem Konwentu został również Arkadiusz Michno, Prezes Ideo Sp. z o.o.