
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Infografika stworzona na podstawie podsumowania roku 2017 w E-commerce.
Koniec roku to zazwyczaj czas na spojrzenie wstecz i dokonanie analizy mijających 12 miesięcy. Takie podsumowanie dla branży e-commerce przeprowadził Dominik Kaznowski, partner Ideo Konsulting.
Co było najważniejszym sukcesem w 2017 roku? By dokonać pełnego rozeznania warto poczekać na wyniki sprzedażowe po sezonie świątecznym, ponieważ jest to dla e-commerce szczególny okres. Jak na razie jednak wszystko wskazuje na to, że na koniec 2017 roku udział e-commerce przekroczy globalnie 10% w wartości sprzedaży detalicznej. Prognozy na przyszłość są równie zachęcające, ponieważ przewiduje się, że na koniec 2020 roku powinien już stanowić 15%, z dynamiką wzrostu rok do roku na poziomie 24%.