Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM

Proces UX

„Kompleksowe projektowanie UX wymaga czasu i precyzji.”

Na proces UX należy spojrzeć jak na inwestycję, której zwrot zależy głównie od nas. Współczesne trendy i oczekiwania użytkowników sprawiają, że strona musi być na tyle przemyślana, by obronić się przed konkurencją i dzięki funkcjonalności zdobyć uznanie swoich odbiorców.

Mateusz Bober
Mateusz Bober
Marketing Internetowy, Badania i analizy
Darmowa konsultacja

Realizowanie działań UX umożliwia odpowiednio szybkie rozpoznanie problemów występujących na stronie i ewentualne dokonanie modyfikacji jej struktury lub elementów bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Trzeba mieć na uwadze, że zarówno trendy UX, jak i oczekiwania użytkowników, czyli potencjalnych klientów ulegają ciągłym zmianom. Dlatego wdrożenie proponowanych rozwiązań nie oznacza, że w przyszłości nie będzie konieczności dalszej ich optymalizacji. Warto regularnie analizować aktywność konkurencji, skuteczność własnej strony i zachowania konsumentów.

Kompleksowe podejście pozwala wcześnie reagować na zachodzące zmiany, budując tym samym przewagę konkurencyjną witryny.

Wykorzystywane metody

Proces UX rozpoczynamy od identyfikacji problemów występujących na stronie, w tym zdiagnozowania przyczyny takiego stanu rzeczy. Pomoże nam to nie tylko opracować zupełnie nowe rozwiązania, ale przyczyni się również do ulepszenia istniejących funkcjonalności. W tym celu niezbędne jest wykonanie audytu UX. Jest to szczegółowo opracowany dokument, w którym niezależni specjaliści, bazując na dobrych praktykach użyteczności, wskazują na poprawność funkcjonowania poszczególnych elementów, ich układ czy potrzeby użytkowników. W kolejnych etapach projektujemy, badamy i wdrażamy przyjęte założenia – najlepsze z możliwych.

Istotna w powodzeniu przedsięwzięcia jest optymalizacja, czyli działania mające na celu poprawę działania witryny. Nie ustajemy w wysiłkach prowadzących do uzyskania jak najlepszych rezultatów naszej pracy na rzecz Klientów. Mamy świadomość, że efektem rozwiązań, które proponujemy, jest osiąganie przez nich celów biznesowych. Działania w ramach procesu UX obejmują również konkurencyjne witryny oraz środowisko, w którym funkcjonuje marka Klienta.

Co zyskujesz?

  • Kompleksową obsługę wszystkich komponentów wchodzących w zakres usługi procesu UX wraz z opieką specjalistów - dzięki temu współpraca przebiega sprawnie, wykazując się wysoką efektywnością działań.
  • Precyzyjne określenie problematycznych punktów na stronie wraz z gotowymi rozwiązaniami - naszym celem jest eliminacja błędów, dlatego wraz z ich wskazaniem prezentujemy metody, które pozwolą stworzyć witrynę nieobarczoną nieprawidłowościami.
  • Reagowanie w czasie rzeczywistym na pojawiające się problemy, które zapobiega również niekorzystnym posunięciom w przyszłości.
  • Zrozumienie zachowań i motywacji internautów odwiedzających stronę, co pomoże jeszcze dokładniej ulepszyć elementy wpływające na komfort użytkowania witryny.
  • Poznanie mocnych i słabych punktów konkurencyjnych stron, co umożliwi przeorganizowanie dotychczasowej strategii biznesowej.

 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas