
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


thyssenkrupp Materials Poland S.A. jest spółką należącą do niemieckiego koncernu thyssenkrupp, zatrudniającego około 200 tys. pracowników w przeszło 670 filiach na całym świecie. W Polsce firma jest wiodącym dystrybutorem wyrobów ze stali węglowej, nierdzewnej, metali niezależnych i tworzyw sztucznych.
Zadania i cele
Dla thyssenkrupp Materials Poland zaprojektowaliśmy aplikację klasy CRM będącą wparciem pracy pionu handlowego.
Umożliwia ona m.in. wygodny dostęp do danych sprzedażowych, czy planowania i rozliczania spotkań z kontrahentami. Narzędzie pozwala także na szybsze i trafniejsze podejmowanie decyzji przez przedstawicieli handlowych na podstawie danych wskaźnikowych. Zgodnie z celami biznesowymi firmy, system jest kluczowym elementem procesu podnoszenia jakości pracy związanej z kontrahentami i usprawniania procesów firmowych.
Główne funkcjonalności SZPiK:
- CRM – klienci,
- Raporty,
- WIKI,
- Wskaźniki informacyjne o klientach (wykresy obrazujące dane Klienta),
- Kalendarz,
- Planowanie wizyt u klientów,
- Przypomnienia,
- Rozbudowana poczta wewnętrzna,
- Planowanie działań strategicznych na kliencie.
Aplikacja została zaprojektowana zgodnie ze standardami RWD, dzięki czemu układ strony dopasowuje się automatycznie do okna urządzenia, na którym jest oglądany. Dodatkowo rozszerzona została o angielską wersję językową oraz zintegrowana z innymi systemami używanymi przez Klienta, m.in. Fast-Profit, BI, Active Directory oraz Outlook 2010.
Główne korzyści dla Klienta
- Optymalizacja procesów biznesowych,
- poprawa pracy przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania kontrahentami,
- zbieranie i udostępnienie informacji o współpracy z klientem,
- ograniczenie kosztów administracyjnych,
- wzrost sprzedaży,
- monitorowanie pracy handlowców.