
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


thyssenkrupp Materials Poland S.A. jest spółką należącą do niemieckiego koncernu thyssenkrupp, zatrudniającego około 200 tys. pracowników w przeszło 670 filiach na całym świecie. W Polsce firma jest wiodącym dystrybutorem wyrobów ze stali węglowej, nierdzewnej, metali niezależnych i tworzyw sztucznych.
Zadania i cele
Dla thyssenkrupp Materials Poland zaprojektowaliśmy aplikację klasy CRM będącą wparciem pracy pionu handlowego.
Umożliwia ona m.in. wygodny dostęp do danych sprzedażowych, czy planowania i rozliczania spotkań z kontrahentami. Narzędzie pozwala także na szybsze i trafniejsze podejmowanie decyzji przez przedstawicieli handlowych na podstawie danych wskaźnikowych. Zgodnie z celami biznesowymi firmy, system jest kluczowym elementem procesu podnoszenia jakości pracy związanej z kontrahentami i usprawniania procesów firmowych.
Główne funkcjonalności SZPiK:
- CRM – klienci,
- Raporty,
- WIKI,
- Wskaźniki informacyjne o klientach (wykresy obrazujące dane Klienta),
- Kalendarz,
- Planowanie wizyt u klientów,
- Przypomnienia,
- Rozbudowana poczta wewnętrzna,
- Planowanie działań strategicznych na kliencie.
Aplikacja została zaprojektowana zgodnie ze standardami RWD, dzięki czemu układ strony dopasowuje się automatycznie do okna urządzenia, na którym jest oglądany. Dodatkowo rozszerzona została o angielską wersję językową oraz zintegrowana z innymi systemami używanymi przez Klienta, m.in. Fast-Profit, BI, Active Directory oraz Outlook 2010.
Główne korzyści dla Klienta
- Optymalizacja procesów biznesowych,
- poprawa pracy przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania kontrahentami,
- zbieranie i udostępnienie informacji o współpracy z klientem,
- ograniczenie kosztów administracyjnych,
- wzrost sprzedaży,
- monitorowanie pracy handlowców.