ThyssenKrupp Energostal SA jest spółką należącą do niemieckiego koncernu thyssenkrupp, zatrudniającego około 200 tys. pracowników w przeszło 670 filiach na całym świecie. W Polsce firma jest wiodącym dystrybutorem wyrobów ze stali węglowej, nierdzewnej, metali niezależnych i tworzyw sztucznych.
Zadania i cele
Dla ThyssenKrupp Energostal zaprojektowaliśmy aplikację klasy CRM będącą wparciem pracy pionu handlowego.
Umożliwia ona m.in. wygodny dostęp do danych sprzedażowych, czy planowanie i rozliczanie spotkań z kontrahentami. Narzędzie pozwala także na szybsze i trafniejsze podejmowanie decyzji przez przedstawicieli handlowych na podstawie danych wskaźnikowych. Zgodnie z celami biznesowymi firmy, system jest kluczowym elementem procesu podnoszenia jakości pracy związanej z kontrahentami i usprawniania procesów firmowych.
Główne funkcjonalności SZPiK:
-
CRM – klienci,
-
Raporty,
-
WIKI,
-
Wskaźniki informacyjne o klientach (wykresy obrazujące dane Klienta),
-
Kalendarz,
-
Planowanie wizyt u klientów,
-
Przypomnienia,
-
Rozbudowana poczta wewnętrzna,
-
Planowanie działań strategicznych na kliencie.
Aplikacja została zaprojektowana zgodnie ze standardami RWD, dzięki czemu układ strony dopasowuje się automatycznie do okna urządzenia, na którym jest oglądany. Dodatkowo rozszerzona została o angielską wersję językową oraz zintegrowana z innymi systemami używanymi przez Klienta, m.in. Fast-Profit, BI, Active Directory oraz Outlook 2010.
Główne korzyści dla Klienta
-
optymalizacja procesów biznesowych
-
poprawa pracy przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania kontrahentami
-
zbieranie i udostępnienie informacji o współpracy z klientem
-
ograniczenie kosztów administracyjnych
-
wzrost sprzedaży
-
monitorowanie pracy handlowców
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?