Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM
Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM
Wróć do menu głównego

-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Magento 2
- Shopware 6
- Shopify
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Analityk systemowy
- Programista .NET (junior)
- Programista .NET / C# (mid/regular)
- Młodszy Administrator Linux (staż)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt


Nasz Klient jest czołowym dystrybutorem części motoryzacyjnych w Polsce. Oprócz sprzedaży akcesoriów samochodowych organizuje i prowadzi sieć serwisów samochodowych, oferując zrzeszonym placówkom wsparcie techniczne, informatyczne i sprzedażowe.
Zadania i cele
Dla Klienta zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowaną przedstawicielom handlowym platformę, która jest wsparciem w ich codziennej pracy. Korzystają oni z niej na tabletach opartych na systemie Windows 10.
Platforma dedykowana przedstawicielom handlowym, w wersji online i jako aplikacja mobilna (Windows Phone).
Aplikacja posiada następujące funkcjonalności:
- Wizyty - użytkownik może w widoku tygodniowego plannera ustalić jakie warsztaty ma odwiedzić. Aplikacja ostrzega, gdy częstotliwość odwiedzania poszczególnych warsztatów jest niższa, niż oczekiwana.
- Lokalizacja użytkownika - zapisywana jest lokalizacja oraz czas rozpoczęcia wizyty, a w aplikacji prezentowane są jedynie dane związane z odwiedzanym warsztatem. Po wyjściu z warsztatu użytkownik musi zakończyć wizytę w aplikacji. Wszystkie dane z przeprowadzonych wizyt wysyłane są na serwer, gdzie przełożeni mogą przeglądać je za pomocą aplikacji webowej.
- Raporty - przedstawiciel może przeglądać dane podstawowe warsztatu, raporty obrotów, złożone reklamacje, raporty rozliczeń za wystawione faktury oraz listę zadań do zrealizowania w danym warsztacie. Ma również opcję tworzenia notatek z wizyt.
- Zadania - przedstawiciel może przeglądać listę zadań, która została przekazana do realizacji oraz oznaczyć wybrane zadania jako wykonane.
- Serwisy/warsztaty – jest to lista podległych warsztatów z możliwością filtrowania. Po kliknięciu w warsztat użytkownik przechodzi do jego szczegółów, gdzie może przeglądać te same dane, co podczas wizyty.
Główne korzyści dla Klienta
- Funkcjonalna aplikacja usprawniająca pracę,
- integracja przedstawicieli handlowych,
- lepsza organizacja zadań,
- poprawa komunikacji wewnętrznej.