Pobierz bezpłatny poradnikINTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
Pobierz bezpłatny poradnikINTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
Wróć do menu głównego

-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Nasz Klient jest czołowym dystrybutorem części motoryzacyjnych w Polsce. Oprócz sprzedaży akcesoriów samochodowych organizuje i prowadzi sieć serwisów samochodowych, oferując zrzeszonym placówkom wsparcie techniczne, informatyczne i sprzedażowe.
Zadania i cele
Dla Klienta zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowaną przedstawicielom handlowym platformę, która jest wsparciem w ich codziennej pracy. Korzystają oni z niej na tabletach opartych na systemie Windows 10.
Platforma dedykowana przedstawicielom handlowym, w wersji online i jako aplikacja mobilna (Windows Phone).
Aplikacja posiada następujące funkcjonalności:
- Wizyty - użytkownik może w widoku tygodniowego plannera ustalić jakie warsztaty ma odwiedzić. Aplikacja ostrzega, gdy częstotliwość odwiedzania poszczególnych warsztatów jest niższa, niż oczekiwana.
- Lokalizacja użytkownika - zapisywana jest lokalizacja oraz czas rozpoczęcia wizyty, a w aplikacji prezentowane są jedynie dane związane z odwiedzanym warsztatem. Po wyjściu z warsztatu użytkownik musi zakończyć wizytę w aplikacji. Wszystkie dane z przeprowadzonych wizyt wysyłane są na serwer, gdzie przełożeni mogą przeglądać je za pomocą aplikacji webowej.
- Raporty - przedstawiciel może przeglądać dane podstawowe warsztatu, raporty obrotów, złożone reklamacje, raporty rozliczeń za wystawione faktury oraz listę zadań do zrealizowania w danym warsztacie. Ma również opcję tworzenia notatek z wizyt.
- Zadania - przedstawiciel może przeglądać listę zadań, która została przekazana do realizacji oraz oznaczyć wybrane zadania jako wykonane.
- Serwisy/warsztaty – jest to lista podległych warsztatów z możliwością filtrowania. Po kliknięciu w warsztat użytkownik przechodzi do jego szczegółów, gdzie może przeglądać te same dane, co podczas wizyty.
Główne korzyści dla Klienta
- Funkcjonalna aplikacja usprawniająca pracę,
- integracja przedstawicieli handlowych,
- lepsza organizacja zadań,
- poprawa komunikacji wewnętrznej.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Serwis www.ideo.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.