Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Dedykowana aplikacja dla przedstawicieli handlowych

Nasz Klient jest czołowym dystrybutorem części motoryzacyjnych w Polsce. Oprócz sprzedaży akcesoriów samochodowych organizuje i prowadzi sieć serwisów samochodowych, oferując zrzeszonym placówkom wsparcie techniczne, informatyczne i sprzedażowe. 

Zadania i cele

Dla Klienta zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowaną przedstawicielom handlowym platformę, która jest wsparciem w ich codziennej pracy. Korzystają oni z niej na tabletach opartych na systemie Windows 10.

Platforma dedykowana przedstawicielom handlowym, w wersji online i jako aplikacja mobilna (Windows Phone).

Aplikacja posiada następujące funkcjonalności:

  • Wizyty - użytkownik może w widoku tygodniowego plannera ustalić jakie warsztaty ma odwiedzić. Aplikacja ostrzega, gdy częstotliwość odwiedzania poszczególnych warsztatów jest niższa, niż oczekiwana.
  • Lokalizacja użytkownika - zapisywana jest lokalizacja oraz czas rozpoczęcia wizyty, a w aplikacji prezentowane są jedynie dane związane z odwiedzanym warsztatem. Po wyjściu z warsztatu użytkownik musi zakończyć wizytę w aplikacji. Wszystkie dane z przeprowadzonych wizyt wysyłane są na serwer, gdzie przełożeni mogą przeglądać je za pomocą aplikacji webowej.
  • Raporty - przedstawiciel może przeglądać dane podstawowe warsztatu, raporty obrotów, złożone reklamacje, raporty rozliczeń za wystawione faktury oraz listę zadań do zrealizowania w danym warsztacie. Ma również opcję tworzenia notatek z wizyt.
  • Zadania - przedstawiciel może przeglądać listę zadań, która została przekazana do realizacji oraz oznaczyć wybrane zadania jako wykonane.
  • Serwisy/warsztaty – jest to lista podległych warsztatów z możliwością filtrowania. Po kliknięciu w warsztat użytkownik przechodzi do jego szczegółów, gdzie może przeglądać te same dane, co podczas wizyty.
Główne korzyści dla Klienta
  • Funkcjonalna aplikacja usprawniająca pracę,
  • integracja przedstawicieli handlowych,
  • lepsza organizacja zadań,
  • poprawa komunikacji wewnętrznej.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas