
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Konfiguratory produktów
- Integracja z aplikacjami IT
- Platforma e-learningowa
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dynamiczna strona www dla Noble Bank

Noble Bank to marka własna Getin Noble Bank S.A, która pojawiła się na rynku w 2006 roku. Została stworzona z myślą o zamożnych klientach indywidualnych, by zapewnić im jak najlepszą obsługę w ramach bankowości prywatnej. W ciągu kilkunastu lat działalności Noble Bank stał się liderem private bankingu, czerpiąc wzorce z najlepszych brytyjskich i szwajcarskich standardów.
Zadania i cele
Centralnym elementem witryny jest blok video zawierający bloki tematyczne prezentujące ofertę banku. Serwis został wdrożony w oparciu o zaawansowany system zarządzania treścią Edito CMS.
Dynamiczny serwis nawiązuje stylistyką do dostojnego charakteru marki, którą reprezentuje.
Wyzwaniem było zaprojektowanie serwisu w taki sposób, by jak najwięcej istotnych informacji znalazło się już na głównej stronie. Cel ten udało się zrealizować dzięki wykorzystaniu video jako głównego elementu strony. Dla zachowania interaktywności posiada między innymi intuicyjny timeline, z opcją płynnego przechodzenia do kolejnych części czy możliwością uruchomienia filmu od początku. Z trybu video można przejść bezpośrednio do wybranych zagadnień i prezentacji oferty banku. Wyeksponowane zostały także sekcje tematyczne – w każdej z nich udostępniona została opcja dodawania tekstów, tytułu czy kilku filmów jednocześnie.
Podczas prac projektowych posłużono się widokiem Full Screen, co pozwala na wykorzystanie całej przestrzeni monitora, zaś w tle zamieszczone są interaktywne multimedia. Przygotowanie strony w takim trybie zapewnia przejrzysty wygląd oraz ułatwia zastosowanie efektów trudnych do zrealizowania na typowych stronach. Scrollowanie nie powoduje standardowego przewijania się strony, ale staje się narzędziem do płynnego przechodzenia pomiędzy poszczególnymi sekcjami. Dzięki temu dane wyświetlają się w sposób przejrzysty, przystępny i łatwy w odbiorze.
Główne korzyści dla Klienta
- Interaktywny sposób prezentacji oferty,
- przejrzysty, wygodny w obsłudze serwis,
- intuicyjna nawigacja,
- nowoczesna, atrakcyjna wizualnie strona.