
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Kongres Profesjonalistów Public Relations jest wydarzeniem cyklicznym skupiającym osoby pracujące w branży PR, bądź z nią sympatyzujące. Przedsięwzięcie organizowane jest przez wydawnictwo i portal branżowy - Newsline.pl oraz Internet Software House i Agencję Internetową - Ideo.
Zadania i cele
Serwis www.kongresprofesjonalistow.pl pełni funkcję informacyjną, promocyjną, jak i wizerunkową wydarzenia.
Zadanie obejmowało instalację, konfigurację i modyfikację szablonu oraz migrację treści z dotychczasowego serwisu. Ponadto witryna została wzbogacona o nowe funkcjonalności, które usprawniają komunikację z uczestnikami Kongresu (np. moduł obsługi korespondencji seryjnej). Istotnym elementem serwisu jest formularz zgłoszeniowy, za pomocą którego zainteresowani mogą zgłosić swój udział w wydarzeniu.
Firma Ideo, jako współorganizator przedsięwzięcia, odpowiedzialna jest za obsługę i aktualizacje serwisu.
Projekt został zrealizowany w oparciu o rozwiązanie typu Open Source. WordPress to jeden z popularniejszych systemów, którego główną zaletą jest możliwość implementacji gotowych szablonów oraz szeroki wybór wtyczek rozszerzających funkcjonalność platformy.
Tak jak w przypadku wielu projektowanych i uruchamianych przez nas stron internetowych zadbaliśmy o odpowiednią optymalizację SEO. Dzięki przeprowadzonemu audytowi i wprowadzonym zmianom zwiększyliśmy znacząco potencjał serwisu pod kątem pozycjonowania w wynikach wyszukiwania Google. Zajęliśmy się także stałym doradztwem związanym z planowanymi i podejmowanymi działaniami marketingowymi, mającymi na celu wypromowanie samego wydarzenia dla ściśle określonego audytorium. Więcej na temat działań związanych z optymalizacją i promocją.
Główne korzyści dla Klienta
- Odświeżenie wizerunku marki,
- promocja wydarzenia w sieci,
- nowoczesne narzędzie usprawniające komunikację z uczestnikami Kongresu,
- witryna dostosowana do użytkowników urządzeń mobilnych.