Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Platforma handlowa zawierająca sklepy B2C i B2B

Przedsiębiorstwo Lynka, założone w 1992 roku, zaopatruje firmy w gadżety reklamowe niezbędne do działalności promocyjnej przedsiębiorstw.

Printwear Magazine, USA:
LYNKA jest jedną z wiodących firm w Europie, a w zasadzie na całym świecie, specjalizującą się w zdobieniach na tekstyliach i artykułach promocyjnych.

Zadania i cele

Na zlecenie klienta wdrożyliśmy platformę B2B obsługującą 5 niezależnych serwisów internetowych mających charakter zarówno B2B jak i B2C. W oparciu o Edito CMS i wspólny panel administracyjny funkcjonuje 5 serwisów korzystających ze wspólnej bazy produktów, jednego systemu zarządzania zamówieniami, płatności itp.. Platforma służy do prezentacji oferty produktowej, składania zamówień i wymiany informacji z systemem CRM Navision (Microsoft Dynamics NAV).

W oparciu o Edito CMS wdrożyliśmy platformę B2B obsługującą 5 niezależnych serwisów internetowych mających charakter B2B  i B2C, ze wspólnym panelem administracyjnym.

Dedykowana internetowa aplikacja B2B stanowi platformę zawierającą znaczną ilość rozwiązań tworzonych na miarę. Firma posiada rozbudowaną sieć klientów o różnych poziomach przyznanych rabatów oraz wysokim stopniu skomplikowania oferowanych produktów. By sprawnie obsłużyć tak zaawansowane procesy sprzedażowe system wyposażony został w zaawansowane algorytmy obliczania cen produktów, zdobień (haft, druk), czy kosztów dodatkowych. W panelu zarządzania promocjami możliwe jest ustalanie warunków promocji z uwzględnieniem kilkudziesięciu parametrów/warunków, co znacznie ułatwia obsłudze zarządzanie wszystkimi zamówieniami.

Aby ułatwić klientom realizację zakupów udostępnione zostały mechanizmy typu schowek, porównywarka, kreator zamówień, bieżące informacje o stanach magazynowych, zarządzanie walutami itp.

Główne korzyści dla Klienta
  • Usprawnienie procesów biznesowych,
  • oszczędności w obszarze kosztów administracyjnych,
  • nowoczesny wizerunek Klienta,
  • wzrost zaufania do marki,
  • platforma dostępna w 3 wersjach językowych: angielskim, niemieckim i francuskim,
  • rozbudowana baza Klientów,
  • dbanie o Customer Experience.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas