
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Przedsiębiorstwo Lynka, założone w 1992 roku, zaopatruje firmy w gadżety reklamowe niezbędne do działalności promocyjnej przedsiębiorstw.
Printwear Magazine, USA:
LYNKA jest jedną z wiodących firm w Europie, a w zasadzie na całym świecie, specjalizującą się w zdobieniach na tekstyliach i artykułach promocyjnych.
Zadania i cele
Na zlecenie klienta wdrożyliśmy platformę B2B obsługującą 5 niezależnych serwisów internetowych mających charakter zarówno B2B jak i B2C. W oparciu o Edito CMS i wspólny panel administracyjny funkcjonuje 5 serwisów korzystających ze wspólnej bazy produktów, jednego systemu zarządzania zamówieniami, płatności itp.. Platforma służy do prezentacji oferty produktowej, składania zamówień i wymiany informacji z systemem CRM Navision (Microsoft Dynamics NAV).
W oparciu o Edito CMS wdrożyliśmy platformę B2B obsługującą 5 niezależnych serwisów internetowych mających charakter B2B i B2C, ze wspólnym panelem administracyjnym.
Dedykowana internetowa aplikacja B2B stanowi platformę zawierającą znaczną ilość rozwiązań tworzonych na miarę. Firma posiada rozbudowaną sieć klientów o różnych poziomach przyznanych rabatów oraz wysokim stopniu skomplikowania oferowanych produktów. By sprawnie obsłużyć tak zaawansowane procesy sprzedażowe system wyposażony został w zaawansowane algorytmy obliczania cen produktów, zdobień (haft, druk), czy kosztów dodatkowych. W panelu zarządzania promocjami możliwe jest ustalanie warunków promocji z uwzględnieniem kilkudziesięciu parametrów/warunków, co znacznie ułatwia obsłudze zarządzanie wszystkimi zamówieniami.
Aby ułatwić klientom realizację zakupów udostępnione zostały mechanizmy typu schowek, porównywarka, kreator zamówień, bieżące informacje o stanach magazynowych, zarządzanie walutami itp.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie procesów biznesowych,
- oszczędności w obszarze kosztów administracyjnych,
- nowoczesny wizerunek Klienta,
- wzrost zaufania do marki,
- platforma dostępna w 3 wersjach językowych: angielskim, niemieckim i francuskim,
- rozbudowana baza Klientów,
- dbanie o Customer Experience.