
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Konfiguratory produktów
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Serwis internetowy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej


Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej to organ administracji państwowej powstały na mocy rozporządzenia wydanego przez Radę Ministrów Kazimierza Marcinkiewicza. W skład ministerstwa wchodzą komórki organizacyjne obsługujące sprawy z następujących działów: „Zabezpieczenie społeczne”, „Praca” i „Sprawy rodzinne”.
Zadania i cele
Ideo zaprojektowało i wdrożyło nowy serwis internetowy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Głównym celem projektu było stworzenie przejrzystego serwisu informacyjnego, dlatego najważniejszymi treściami w serwisie są aktualności, które dla zwiększenia czytelności podzielono na grupy w zależności od poruszanych w nich tematów. W ramach wdrożenia odświeżony został również BIP Ministerstwa, który dopasowany został graficznie do serwisu głównego.
Dość obszerną cześć serwisu poświęcono również polskiej prezydencji w UE oraz wszelkim informacjom z nią związanym. Ta część portalu stanowi niejako oddzielny podserwis informacyjny.
Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom mediów zaprojektowany został również dedykowany dział „Dla mediów”. Dziennikarze i redaktorzy znajdą w nim najważniejsze informacje, które pomogą im w tworzeniu treści informacyjnych, a z galerii będą mogli pobrać zdjęcia w wysokiej rozdzielczości. Umieszczane są tutaj również na bieżąco wszelkie sprostowania i wyjaśnienia do artykułów pojawiających się we wszystkich mediach.
Zadanie polegało na zaprojektowaniu i wdrożeniu nowego serwisu internetowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej o przejrzystej architekturze informacji oraz możliwości szybkiej jego aktualizacji.
Możliwość łatwiej i szybkiej aktualizacji serwisu internetowego Ministerstwa była jednym z priorytetów, dlatego też serwis został wdrożony w oparciu o system zarządzania treścią Edito CMS. Rozbudowany system uprawnień dla redaktorów pozwolił na sprawne podzielenie prac przy aktualizacji serwisu pomiędzy odpowiednich pracowników Ministerstwa.
Znaczącym elementem wdrożenia była migracja danych z poprzedniego serwisu internetowego Ministerstwa. Znaczne ilości danych zostały przeniesione i dostosowane do obecnej struktury serwisu.
W trosce o jak najwyższą dostępność serwisu został on we współpracy z Fundacją Widzialni dostosowany dla osób niedowidzących.
Główne korzyści dla Klienta
- Odświeżenie wizerunku Ministerstwa,
- doskonały kanał komunikacji z obywatelami i przedstawicielami mediów,
- spójna kreacja głównego serwisu oraz Biuletynu Informacji Publicznej,
- przejrzysty i czytelny układ treści na stronie,
- udogodnienia dla osób niedowidzących,
- serwis dostępny w angielskiej i polskiej wersji językowej,
- prosty w obsłudze CMS, który umożliwia samodzielną aktualizację treści.