
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Santander Consumer Bank S.A oferuje dedykowane rozwiązania finansowe dla osób indywidulanych, przedsiębiorstw oraz międzynarodowych korporacji. Jest w Polsce drugim co do wielkości aktywów bankiem. Nieustannie się rozwija, stawiając na jak najlepszą obsługę konsumenta. Obecnie posiada ponad 5 mln klientów w Polsce. Jest zdobywcą wielu nagród i wyróżnień.
Zadania i cele
Serwis rekrutacyjny "Kariera" jest kolejnym, realizowanym w ramach naszej współpracy z Bankiem projektem. Nowa strona ma wpomóc Klienta w obsłudze procesu rekrutacji i zatrudnianiu nowych pracowników. Serwis zbudowaliśmy w oparciu o nasz autorski system Edito.
Wsparcie procesu rekrutacji i wzmocnienie wizerunku Banku
Strona www.kariera.santanderconsumer.pl stanowi nowoczesną i funkcjonalną wizytówkę Banku, w której dostepne są aktualne ogłoszenia o pracę. Na stronie głównej znalazły się elementy interaktywne i krótkie filmy, które w ciekawy sposób przedstawiają specyfikę i atmosferę pracy panującą w Banku. Osobna zakładka z ofertami pracy, prezentuje w sposób estetyczny i czytelny ogłoszenia z rożnych placówek Banku. Integracja strony z eRecruterem pozwala na bezpośrednie wyświetlanie się ofert pracy w serwisie Klienta, wraz z linkiem do formularza rejestracyjnego.
Atrakcyjnym rozwiązaniem jest również Emplobot (ChatBot rekrutacyjny). Ułatwia znalezienie interesujących ofert pracy oraz możliwia przeprowadzenie rozmowy o pracę w formie zdalnej.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesna i czytelna strona z ofertami pracy,
- intuicyjne narzędzie do prowadzenia rozmowy o pracę,
- automatyczne wyświetlanie się ogłoszeń,
- spójność wizerunkowa Banku.