Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis rekrutacyjny dla Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank S.A oferuje dedykowane rozwiązania finansowe dla osób indywidulanych, przedsiębiorstw oraz międzynarodowych korporacji. Jest w Polsce drugim co do wielkości aktywów bankiem. Nieustannie się rozwija, stawiając na jak najlepszą obsługę konsumenta. Obecnie posiada ponad 5 mln klientów w Polsce. Jest zdobywcą wielu nagród i wyróżnień.

Zadania i cele

Serwis rekrutacyjny "Kariera" jest kolejnym, realizowanym w ramach naszej współpracy z Bankiem projektem. Nowa strona ma wpomóc Klienta w obsłudze procesu rekrutacji i zatrudnianiu nowych pracowników. Serwis zbudowaliśmy w oparciu o nasz autorski system Edito.

Wsparcie procesu rekrutacji i wzmocnienie wizerunku Banku

Strona www.kariera.santanderconsumer.pl stanowi nowoczesną i funkcjonalną wizytówkę Banku, w której dostepne są aktualne ogłoszenia o pracę. Na stronie głównej znalazły się elementy interaktywne i krótkie filmy, które w ciekawy sposób przedstawiają specyfikę i atmosferę pracy panującą w Banku. Osobna zakładka z ofertami pracy, prezentuje w sposób estetyczny i czytelny ogłoszenia z rożnych placówek Banku. Integracja strony z eRecruterem pozwala na bezpośrednie wyświetlanie się ofert pracy w serwisie Klienta, wraz z linkiem do formularza rejestracyjnego.

Atrakcyjnym rozwiązaniem jest również Emplobot (ChatBot rekrutacyjny). Ułatwia znalezienie interesujących ofert pracy oraz możliwia przeprowadzenie rozmowy o pracę w formie zdalnej.

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesna i czytelna strona z ofertami pracy,
  • intuicyjne narzędzie do prowadzenia rozmowy o pracę,
  • automatyczne wyświetlanie się ogłoszeń,
  • spójność wizerunkowa Banku.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*