Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Strona informacyjna dla Snekkern (Wordpress)

Snekkern wyposaża domy oraz domki letniskowe w produkty budowlane, urządzenia oraz meble. Dysponuje rozwiniętą siecią handlową z 19 sklepami na terenie całej Norwegii. Firma już od ponad 100 lat swojej działalności łączy tradycyjne rzemiosło z nowoczesnymi metodami produkcji.

Zadania i cele

Klientowi zależało na stworzeniu nowego serwisu, który byłby wizytówką marki. Istotne było również wdrożenie funkcjonalności umożliwiających sprawne zarządzanie głównym serwisem i jego subportalami, które należą do partnerów biznesowych Klienta.

Wordpress w trybie Multisite, pozwolił na integrację serwisu marki z subserwisami franczyzobiorców.

Dla Klienta przygotowaliśmy nową stronę opartą o system Wordpress. W oparciu o opracowane przez nas makiety projektu, przekazaliśmy Klientowi zalecenia i rekomendacje projektowe. Na ich podstawie zaprojektowaliśmy spójny szablon graficzny dla centralnego portalu oraz subportali franczyzobiorców. Główny administrator może łatwo zarządzać wieloma stronami z poziomu jednego panelu. Ponadto wdrożony przez nas system banerowy, daje mu możliwość wstawiania reklam na każdej podstronie firmy.

System na bieżąco agreguje treści ze wszystkich podserwisów do głównego portalu. Newsy, referencje oraz ogłoszenia dodawane na subportalach, pojawiają się równocześnie na centralnej stronie firmy. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do ważnych informacji, zebranych w jednym miejscu.

 

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesna i funkcjonalna strona www,
  • szybkie i sprawne zarządzanie portalem i subportalami,
  • jednolita i przejrzysta architektura informacji,
  • sprawne wyszukiwanie informacji, dzięki kategoryzacji produktów, referencji i dostawców.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*