
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Fabryka Farb i Lakierów ŚNIEŻKA S.A. to niekwestionowany lider w swojej branży, polski producent najbardziej rozpoznawalny w naszym kraju. Firma stworzyła takie marki jak: „Magnat”, „Vidaron”, „Senseo”, „Beston”, „FoveoTech” oraz bogatą linię produktów „Śnieżka”. Oferuje je w ponad 21 wersjach językowych, zarówno w tych najbardziej znanych jak również m.in. w wersji fińskiej, mołdawskiej, kazachskiej, armeńskiej, węgierskiej czy arabskiej. Od ponad 10 lat Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Zadania i cele
Zarządzanie procesem reklamacyjnym w firmie oferującej tak różnorodną kolekcję produktów wymagało stworzenia odpowiednich narzędzi optymalizujących.
Dla Śnieżki przygotowaliśmy system do zarządzania reklamacjami oraz obsługi klientów, zintegrowany z systemem IFS.
Odpowiednim okazało się rozwiązanie oparte na mechanizmie workflow systemu Logito. Zastąpił on i ułatwił realizację poszczególnych etapów zarządzania reklamacjami oraz obsługi klientów Śnieżki:
- Dla osób indywidualnych została uruchomiona dedykowana strona internetowa, na której rejestrują oni swoje zgłoszenia
- Hurtownicy składają reklamacje przez system zamówieniowy
- Rozwiązanie umożliwia podział reklamacji na ilościowe i jakościowe
- Na podstawie określonych kryteriów można określić wartość wadliwego asortymentu
- Klienci na bieżąco są informowani poprzez smsy lub e-maile o statusie sprawy oraz ostatecznej decyzji producenta
- Rozwiązanie pozwala na automatyczne generowanie raportów
Ponadto system do zarządzania reklamacjami został zintegrowany z systemem IFS.
Główne korzyści dla Klienta
- Profesjonalna obsługa procesu reklamacyjnego,
- Porządek w zgłoszeniach,
- Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę spraw,
- Dostęp do bazy wszystkich reklamacji,
- Możliwość tworzenia zestawień z uwzględnieniem poszczególnych kategorii reklamacji.