System Do Zarządzania Reklamacjami dla Śnieżka

Fabryka Farb i Lakierów ŚNIEŻKA S.A. to niekwestionowany lider w swojej branży, polski producent najbardziej rozpoznawalny w naszym kraju. Firma stworzyła takie marki jak: „Magnat”, „Vidaron”, „Senseo”, „Beston”, „FoveoTech” oraz bogatą linię produktów „Śnieżka”.  Oferuje je w ponad 21 wersjach językowych, zarówno w tych najbardziej znanych jak również m.in. w wersji fińskiej, mołdawskiej,  kazachskiej, armeńskiej, węgierskiej czy arabskiej. Od ponad 10 lat Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Zadania i cele

Zarządzanie procesem reklamacyjnym w firmie oferującej tak różnorodną kolekcję produktów wymagało stworzenia odpowiednich narzędzi optymalizujących.

Dla Śnieżki przygotowaliśmy system do zarządzania reklamacjami oraz obsługi klientów, zintegrowany z systemem IFS.

Odpowiednim okazało się rozwiązanie oparte na mechanizmie workflow systemu Logito. Zastąpił on i ułatwił realizację poszczególnych etapów zarządzania reklamacjami oraz obsługi klientów Śnieżki:

  • Dla osób indywidualnych została uruchomiona dedykowana strona internetowa, na której rejestrują oni swoje zgłoszenia
  • Hurtownicy składają reklamacje przez system zamówieniowy
  • Rozwiązanie umożliwia podział reklamacji na ilościowe i jakościowe
  • Na podstawie określonych kryteriów można określić wartość wadliwego asortymentu
  • Klienci na bieżąco są informowani poprzez smsy lub e-maile o statusie sprawy oraz ostatecznej decyzji producenta
  • Rozwiązanie pozwala na automatyczne generowanie raportów

Ponadto system do zarządzania reklamacjami został zintegrowany z systemem IFS.

Główne korzyści dla Klienta
  • Profesjonalna obsługa procesu reklamacyjnego,
  • Porządek w zgłoszeniach,
  • Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę spraw,
  • Dostęp do bazy wszystkich reklamacji,
  • Możliwość tworzenia zestawień z uwzględnieniem poszczególnych kategorii reklamacji.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas