
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Gedeon Richter Polska to oddział jednego z największych z Europie koncernów farmaceutycznych, który powstał w 1901 roku. W portfolio Gedeon Richter znajduje się ponad 200 rodzajów leków, ze wszystkich dziedzin terapeutycznych, w tym stosowanych w leczeniu chorób centralnego układu nerwowego, układu krążenia, gastroenterologicznych, a także zwiotczających mięśnie oraz produktów ginekologicznych.
Zadania i cele
Naszym zadaniem w ramach współpracy z Gedeon Richter, było zaprojektowanie oraz wdrożenie platformy e-learningowej, działającej w ramach firmowego intranetu. Skierowana jest ona wyłącznie do pracowników, którzy od teraz w wygodny i efektywny sposób mogą poszerzać swoją wiedzę z zakresu działalności firmy.
Dzięki zintegrowaniu platformy z firmowym intranetem, każdy upoważniony pracownik ma do niej dostęp za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.
Wdrożona platforma posiada strukturę opartą na 4 podstawowych modułach:
- kursy – organizacja kursów i szkoleń w ramach platformy,
- lekcje – publikacja materiału edukacyjnego w dowolnej formie multimedialnej,
- testy – weryfikacja zdobytej w trakcie lekcji lub już posiadanej przez kursantów wiedzy poprzez ankiety oraz testy egzaminacyjne,
- raporty – analiza wyników nauczania oraz określenie zagadnień stwarzających kursantom najwięcej problemów.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie organizacji i realizacji procesu szkoleniowego,
- znaczne obniżenie kosztów szkoleń i kursów dla pracowników,
- bieżący monitoring realizacji kursów oraz wyników nauczania,
- łatwa i intuicyjna obsługa zarówno ze strony kursanta, jak i osoby przygotowującej materiały edukacyjne.