Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Platforma e-learningowa dla Gedeon Richter Marketing Polska

Gedeon Richter Polska to oddział jednego z największych z Europie koncernów farmaceutycznych, który powstał w 1901 roku. W portfolio Gedeon Richter znajduje się ponad 200 rodzajów leków, ze wszystkich dziedzin terapeutycznych, w tym stosowanych w leczeniu chorób centralnego układu nerwowego, układu krążenia, gastroenterologicznych, a także zwiotczających mięśnie oraz produktów ginekologicznych.

Zadania i cele

Naszym zadaniem w ramach współpracy z Gedeon Richter, było zaprojektowanie oraz wdrożenie platformy e-learningowej, działającej w ramach firmowego intranetu. Skierowana jest ona wyłącznie do pracowników, którzy od teraz w wygodny i efektywny sposób mogą poszerzać swoją wiedzę z zakresu działalności firmy.

Dzięki zintegrowaniu platformy z firmowym intranetem, każdy upoważniony pracownik ma do niej dostęp za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.

 

Wdrożona platforma posiada strukturę opartą na 4 podstawowych modułach:

 

  • kursy – organizacja kursów i szkoleń w ramach platformy,
  • lekcje – publikacja materiału edukacyjnego w dowolnej formie multimedialnej,
  • testy – weryfikacja zdobytej w trakcie lekcji lub już posiadanej przez kursantów wiedzy poprzez ankiety oraz testy egzaminacyjne,
  • raporty – analiza wyników nauczania oraz określenie zagadnień stwarzających kursantom najwięcej problemów.
Główne korzyści dla Klienta
  • Usprawnienie organizacji i realizacji procesu szkoleniowego,
  • znaczne obniżenie kosztów szkoleń i kursów dla pracowników,
  • bieżący monitoring realizacji kursów oraz wyników nauczania,
  • łatwa i intuicyjna obsługa zarówno ze strony kursanta, jak i osoby przygotowującej materiały edukacyjne.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*