-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Westpol-Teeuwissen jest częścią grupy Van Hessen - światowego lidera w pozyskiwaniu i przetwarzaniu produktów zwierzęcych. Od ponad 15 lat specjalizuje się w produkcji oraz dystrybucji jelit naturalnych, w środkowo-wschodniej Europie. Od początku swojej działalności firma stawia na nowoczesność oraz najwyższą jakość oferowanych produktów i usług.
Zadania i cele
Klient chciał uporządkować i zoptymalizować obieg dokumentów firnansowych wewnątrz swojej organizacji. Jako narzędzie, które pomoże zrealizować ten cel wdrożyliśmy system LOGITO DMS z modułami odpowiadającymi za Obieg Faktur. Jego funkcje zostały dopasowane do potrzeb firmy i występujących w niej aktualnie ścieżek przepływów dokumentów finansowych. Dodatkowo stworzyliśmy oddzielną bazę dokumentów finansowych dla każdej ze spółek Westpol. Pracownicy danej spółki, którzy chcą korzystać z określonej bazy, mogą to zrobić bezpośrednio z poziomu panelu LOGITO.
System optymalizuje i upraszcza procesy obiegu faktur
Jednym z wdrożonych dla Klienta rozwiązań jest Elektroniczna ewidencja faktur, która oferuje wiele udogodnień. Jej głównym atutem jest funkcja OCR, dzięki której pracownicy mogą bardzo szybko wprowadzić dane do systemu, bez konieczności ręcznego ich przepisywania. Platformę LOGITO zintegrowaliśmy także z kontami e-mail Klienta, co sprawia, że faktury przesyłane do firmy w formie elektronicznej, automatycznie pojawiają się w systemie.
Moduł elektronicznego obiegu faktur to kolejne zaimplementowane rozwiązanie, które usprawnia i przyspiesza przekazywanie dokumentów finansowych. Możliwe jest ustalenie ścieżki dla każdego etapu obiegu oraz nadanie określonych ról i uprawnień osobom, odpowiedzialnym za procesowanie faktur. W systemie dostępna jest także zaawansowana wyszukiwarka faktur ze szczegółowymi filtrami.
Ponadto pracownicy dodając nową fakturę w systemie, mogą:
- uzupełnić jej pola, korzystając z własnej bazy - słownika
- wybrać rodzaj faktury
- odszukać firmę w rejestrze REGON od GUS
- przypisać kod kosztu, który sami wcześniej ustalą
Praktycznym rozwiązaniem dla Klienta jest również wdrożony przez nas kalkulator VAT dla kilku walut, zintegrowany z bazą Narodowego Banku Polskiego. Zapobiega on błędnym obliczeniom oraz umożliwia ustalenie obowiązujących stawek VAT.
Integracja z systemem Symphony ERP pozwala na podgląd statusu płatności dla danej faktury oraz przeniesienie uzyskanych informacji do systemu LOGITO. Proces ten optymalizuje współpracę z kontrahentami.
Główne korzyści dla Klienta
- Sprawny i szybki proces zarządzania dokumentami finansowymi,
- praktyczne funkcje, jak np. OCR,
- system wspiera współpracę z kontrahentami,
- możliwość samodzielnego określenia ścieżki obiegu dokumentów,
- odwzorowanie hierarchii pracowniczej.