
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Starostwo powiatowe w Nowym Sączu świadczy usługi dla ponad 212 tys. mieszkańców. Powiat stale się rozwija, nie tylko pod kątem wzrostu liczby ludności, ale również w zakresie wdrażania nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań dla mieszkańców i pracowników Sądecczyzny.
Zadania i cele
Dla Starostwa Powiatowego wdrożyliśmy Elektroniczny Obieg Faktur w oparciu o platformę LOGITO. System znacznie usprawnił obsługę spraw i codzienne obowiązki pracowników. Cyfryzacja Starostwa objęła nie tylko obszar finansowo-księgowy, ale również inne procesy i zadania związane z e-usługami (Biuletyn Informacji Publicznej, e-skrzynka podawcza, podpisy elektroniczne, itp.).
Skuteczne zarządzanie dokumentami finansowymi i usprawnienie ich obiegu oraz przetwarzania, w Starostwie.
Dodatkowo Ewidencja faktur umożliwia dodawanie do systemu dokumentów, aż po ich dekretację. Jest to szybki i praktyczny sposób na agregację i kontrolę dokumentacji finansowej. Dodatkowym ułatwieniem jest wbudowana wyszukiwarka filtrująca wyniki m.in. po dacie wystawienia faktury czy po osobach akceptujących.
Moduł Zarządzania budżetem wspiera kontrolę wydatków finansowych, a jest to możliwe dzięki zaprojektowanemu mechanizmowi ewidencji, kontroli i planowania, opartemu na zatwierdzonym planie budżetowym na dany rok. Moduł ten uwzględnia również koszt związany z realizowanymi zamówieniami, a faktury widoczne są w module Zamówienia. Co więcej, połączenie modułu Wydatkowania środków z planem budżetowym pozwala śledzić wydatki urzędów i weryfikować je z ustalonym rocznym budżetem.
Warto również wspomnieć o Rejestrze kont bankowych, z którego korzystają pracownicy podczas uzupełniania faktur - wybierają oni dane z dostępnej listy kont bankowych w systemie. W ten sposób nie muszą każdorazowo ręcznie wprowadzać informacje do systemu.
O wszystkich dokonanych zmianach w systemie poszczególni pracownicy są natychmiast informowani mailowo. Jest to praktyczne rozwiązanie, ze względu na pewną ścieżkę, którą musi przejść dany dokument, a przychodzące powiadomienia, np. o zmianie statusu faktury, trafiają bezpośrednio do odpowiednich osób, które realizują zadania z tego etapu obiegu.
Faktury kończą swój obieg w Elektronicznym archiwum dokumentów. Tak zaprojektowana ścieżka wspiera organizację pracy całego Starostwa i przyspiesza obsługę wielu spraw.
Wdrożone moduły i funkcje zostały dopasowane do charakteru działalności Starostwa, a po zakończonej realizacji pracownicy urzędów zostali przeszkoleni pod kątem obsługi systemu.
Główne korzyści dla Klienta
- Sprawny i szybki przepływ dokumentacji,
- poprawa organizacji pracy,
- łatwiejsza kontrola przepływu finansów,
- skuteczna komunikacja i realizacja zadań.