-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Migracja do Magento 2
Magento 2 jest szybszy, przyjazny dla SEO i bardziej przyjazny dla użytkownika. Obsługuje najnowszą wersję PHP i poprawia ogólną szybkość strony. Może także skutecznie obsłużyć znacznie więcej zamówień w tym samym czasie.
... jak możemy pomóc Tobie? Bezpłatna konsultacja
Support dla Magento 1 zakończony.Adobe oficjalnie przestało wspierać Magento 1 pod koniec czerwca 2020 r. Od tej pory sklep internetowy funkcjonujący w oparciu o Magento 1 może być bardziej narażony na naruszenia bezpieczeństwa, problemy z wydajnością i aktualizacją modułów. |
Dla firm posiadających sklep internetowy funkcjonujący w oparciu o Magento 1 priorytetem staje się przeniesienie sprzedaży internetowej do Magento 2. Jest również wiele organizacji, które korzystały dotychczas z innych platform i chcą migrować z nich do Magento 2 jako bardziej wszechstronnej platformy. W takich sytuacjach warto powierzyć swój biznes doświadczonemu partnerowi.
Magento jest jedną z najbardziej popularnych platform wykorzystywanych do tworzenia e-sklepów oraz witryn internetowych na całym świecie.
Według statyk bazy danych online builtwith.com w Polsce z platformy korzysta ok. 2 tysięcy witryn. W skali światowej jest to ok. 800 000 sklepów. Platforma jest najbardziej popularna w U.S.A, U.K oraz Niemczech.
Adobe, już w 2018, opublikował informację o planowanym zakończeniu wsparcia dla Magento 1. Dotyczy to zarówno wersji Commerce 1, jak i Open Source 1. Jak czytamy na stronie producenta, wersja Commerce do tego czasu będzie wspierana jeszcze w zakresie oprogramowania jak, i łatek bezpieczeństwa (t.j. security patches), a dla Open Source będą to jedynie elementy zapewniające bezpieczeństwo.
W praktyce, wycofanie wsparcia dla Magento 1, w dłuższej perspektywie będzie wiązało się z większą skutecznością cyberataków. Biorąc pod uwagę, sytuację, w której nastąpiłby wyciek danych spowodowany takim atakiem, firma może stracić nie tylko zaufanie klientów i wizerunek w skali globalnej.
Oczekiwania klientów wobec migracji
Bardzo często migracja przedstawiana jest w formie zaledwie kilku etapów, dotyczących przeniesienia np. danych z Magento 1 lub innej platformy do Magento 2. Ten proces jest jednak w praktyce dużo bardziej skomplikowany. Polega de facto na stworzeniu zupełnie nowego sklepu w oparciu o Magento 2 i przeniesieniu do niego wszystkich treści, produktów i ustawień ze starego sklepu. Celem jest odwzorowanie 1:1 całej dotychczasowej platformy na nowe, zmienione środowisko.
W przypadku Magento, jak każdego innego systemu typu CMS, migracja dotyczy nie tylko samych danych produktowych, ale również wszelkiego rodzaju ustawienia administracyjne, bezpieczeństwa i personalizacyjne. Należy również przeanalizować wtyczki i rozszerzenia, ale również wszelkie integracje jakie posiadamy w platformie.
Dane produktowe oraz ustawiania powiązane
Użytkownicy Magento
Jeśli wykorzystane zostały wbudowane ustawienia Magento dotyczące np. produktów, klientów, zamówień, ustawień sklepu czy promocji, istnieje możliwośc ich migracji w tej samej formie do Magento 2. Producent w tym celu zaprojektował narzędzie o nazwie Magento 2 Data Migration Tool. Jeśli natomiast zmiany były bardziej zaawansowane, np. na poziomie kodu lub wykorzystaliśmy wtyczki z Marketplace lub wtyczki dedykowane, migracja przeprowadzona w nieumiejętny sposób może doprowadzić do tego, że stracimy te powiązania.
Użytkownicy innych platform
W zależności od wykorzystanej wcześniej platformy, jest spora szansa na znalezienie odpowiedniej wtyczki w sklepie Magento (w przypadku wielu platform takie wtyczki są już dostępne). Rynek jest pełen różnych rozwiązań, które umożliwią wykonanie tego typu czynności. Jeśli korzystamy z nietypowej platformy, lub struktura danych jest zmodyfikowana pod kątem naszych potrzeb - konieczne będzie zaprojektowanie wtyczki, która umożliwi poprawną migrację danych.
Wtyczki z MarketPlace oraz dedykowane
Użytkownicy Magento
W przypadku wtyczek, producent udostępnił narzędzie Code Migration Toolkit. Pozwala ono na regenerację starej wersji wtyczki na jej nowszą wersję. W tym przypadku jednak wymagana jest wiedza o kodzie źródłowym oraz umiejętności programistyczne. W przypadku popularnych funkcjonalności, w Magento MarketPlace można odnaleźć wtyczki realizujące analogiczne funkcje, które są kompatybilne z Magento 2.
Użytkownicy innych platform
Wiele popularnych funkcji realizowanych jest przez dostępne w Magento MarketPlace wtyczki. W przypadku wtyczek dedykowanych wymagane będzie utworzenie najczęściej napisanie ich odpowiedników dla Magento od podstaw.
Personalizacja platformy
Użytkownicy Magento
Analogiczna sytuacja występuje w przypadku wszelkich zabiegów personalizacyjnych na poziomie szablonów oraz innych ustawień. Jeśli do tej pory korzystaliśmy z szablonu utworzonego przez nas samych, proste przeniesienie tych funkcji nie będzie możliwe. Ze względu na to, że Magento 2 posiada narzędzie CMS Page Builder wymagane będzie utworzenie nowego szablonu. W slepie Magento mamy również do wyboru całą gamę gotowych już szablonów, które możemy dostosować do naszych potrzeb.
Użytkownicy innych platform
Analogicznie jak w przypadku wtyczek - najpopularniejsze rozwiązania mogą być dostępne w sklepie Magento, jednak bardzo często konieczne będzie ich dostosowanie do korzystania z posiadanych przez nas danych.
W zależności od stopnia rozbudowania i skomplikowania użytkowanej przez Państwa dotychczas platformy, czynników komplikujących proces migracji może być znacznie więcej. Wpływają one w znaczący sposób na czasochłonność, a więc i koszt procesu migracji. By rzetelnie przygotować kosztorys i harmonogram prac, konieczne jest szczegółowe zapoznanie ze sklepem źródłowym i wszelkimi funkcjami wchodzącymi w jego zakres. Szczególnie istotne będą w tym obszarze wszelkie integracje, moduły dedykowane i modyfikacje standardowych funkcji obsługiwanych przez daną platformę.
Proces migracji
Jesteśmy świadomi, że klient oczekuje, że po migracji nowa platforma będzie wyglądała identycznie do jej poprzedniej wersji. Jednocześnie, dla każdego biznesu opartego o sprzedaż, priorytetem jest najkrótszy okres przestoju platformy (downtime).
Wykorzystujemy zaawansowane technologie, by nasi klienci mieli pewność, że ich działaność jest bezpieczna.
Dzięki pracy z wieloma klientami i zdobytemu na przestrzeni lat doświadczeniu, wypracowaliśmy specjalny schemat operacyjnych w kwestiach migracji systemów. Dobieramy odpowiednie zasoby IT pod kątem wydajności działania Magento 2, jednocześnie zwracając uwagę, by ponosić jedynie uzasadnione biznesowo koszty. Weryfikujemy możliwości występujących w starej wersji sklepu wtyczek, rozszerzeń i integracji, a gdy natrafimy na możliwość ich optymalizacji, proponujemy alternatywne działania.
Jako Agencja Interaktywna z bogatym doświadczeniem w zakresie promocji w internecie, kładziemy również wysoki nacisk na optymalizację sklepu internetowego Klienta pod kątem SEO i UX. Przy okazji doradzamy także wszelkie mechanizmy i zmiany, które mogą wpłynąć na podniesienie poziomu konwersji sklepu i minimalizacji współczynnika porzucenia koszyków.
Po zakończeniu procesu migracji, sprawujemy nad platformą support techniczny, by móc zagwarantować poprawność funkcjonowania nowej platformy sprzedażowej. Jednocześnie, jeśli Klient jest zainteresowany, monitorujemy efektywność sklepu i na bieżąco rekomendujemy nowe rozwiązania, które mogą wpłynąć na poprawę funkcjonowania biznesu Klienta.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności