Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

AI zmienia e-Commerce: Wdrożenie dla GT Group Tomaszek

Dowiedz się więcej o naszej najnowszej realizacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

GT Group Tomaszek, jest jednym z liderów polskiego rynku AGD i RTV.

W ramach prac związanych z podnoszeniem efektywności organizacji, firma zrealizowała , projekt, którego głównym założeniem było podniesienie poziomu automatyzacji i personalizacji treści opracowywanych na potrzeby sklepów internetowych obsługiwanych przez grupę.

Jednym z zadań, które zrealizowaliśmy w ramach rozbudowy platformy Pimcore była integracja z API Chat GPT. Nowe narzędzie wspiera tworzenie dynamicznych opisów produktów, co znacząco wpływa na efektywność obsługi kanałów sprzedaży i doświadczenie klientów końcowych.

Chat GPT wspiera tworzenie spersonalizowanych opisów, dostosowanych do różnych kanałów sprzedaży, co jest kluczowe w branży o tak dużej różnorodności produktów.

Wdrożenie Chat GPT przełożyło się wprost na zminimalizowanie czasu opracowywania treści dla licznych kanałów sprzedaży. GT Group Tomaszek może przeznaczyć zaoszczędzony czas na dalszy rozwój i innowacje, mając pewność, że ich oferta jest prezentowana w sposób spójny i atrakcyjny we wszystkich kanałach sprzedaży.

Wprowadzenie Chat GPT w GT Group Tomaszek to znaczący krok w kierunku optymalizacji procesów biznesowych i wzmocnienia pozycji rynkowej firmy. To doskonały przykład wykorzystania zaawansowanych technologii AI do usprawnienia procesów e-commerce i poprawy doświadczenia klientów. 



....sprawdź jak możemy Ci pomóc:   Bezpłatna konsultacja  


ChatGPT to inteligentny system do prowadzenia rozmów z ludźmi, wykorzystujący sztuczną inteligencję do analizy tekstu użytkownika i generowania odpowiedzi. Jego funkcjonalność oparta jest na zaawansowanym przetwarzaniu języka naturalnego. Kluczowym elementem jest stosowanie precyzyjnych "promptów" czyli pytań, które kierują odpowiedziami.

Sztuczna inteligencja ChatGPT otwiera nowe perspektywy w biznesie, umożliwiając automatyzację, personalizację i zwiększenie efektywności. To rewolucyjne narzędzie nie tylko zmienia sposób funkcjonowania firm, ale także transformuje obsługę klienta, podnosząc ją na wyższy poziom. Odkryj, jak technologia AI przekształca doświadczenie klienta i kształtuje przyszłość e-Commerce.

Efektywne zarządzanie sklepem internetowym staje się coraz bardziej skomplikowane. Jednak dzięki rosnącym możliwościom sztucznej inteligencji (AI), e-commerce managerowie mają dostęp do zaawansowanych narzędzi, które mogą znacząco zwiększyć ich skuteczność i pomóc w umiejętnym reagowaniu na zmiany.

Jednym z kluczowych obszarów, w których sztuczna inteligencja może wspomagać e-commerce managerów jest personalizacja doświadczenia klienta (CX). Zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego pozwalają analizować dane dotyczące zachowań klientów, ich preferencji zakupowych oraz historii transakcji, co umożliwia dostarczanie spersonalizowanych rekomendacji produktów i treści. Przeczytaj artykuł, w którym przedstawimy różne narzędzia AI, które wspierają e-commerce managerów, a także omówimy, jak ich zastosowanie przyczynia się do zwiększenia przewagi rynkowej.

Może zainteresują Cię także

HR Arena 2023: Integracja, cyfryzacja i efektywność

14 grudnia 2023
Hasło przewodnie tegorocznej konferencji: "Przyszłość, Równość, Zmienność"wpisuje się w dynamikę zmian, które dotyczą zarówno naszej pracy jak i życia codziennego.

Ideo na VII edycji Konferencji e-learning FUSION!

20 listopada 2023
W dniach 14-15 listopada br. odbyło się jedno z największych wydarzeń związanych z branżą elearningową – ELF 23

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas