Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Bilet w telefonie - nowa aplikacja dla MPK Kraków

Nowoczesny system weryfikacji biletów, który zwiększa komfort pasażerów MPK Kraków oraz ułatwia codzienną pracę kontrolerów.

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka Akcyjna w Krakowie realizuje usługi przewozowe na terenie gminy Kraków oraz poza jej granicami. Spółka nieustannie modernizuje tabor oraz rozszerza swoje usługi o nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Jednym z elementów, które wpływają na wygodę pasażerów jest najnowsza aplikacja mobilna "Krakowska Karta Miejska". Aplikacja cechująca się prostym interfejsem, pozwala między innymi kupić bilet okresowy lub bilet promocyjny 5+1, okazać bilet do kontroli lub potwierdzić status mieszkańca Krakowa.

Aplikacja dostępna na systemach operacyjnych Android i iOS, została zaprojektowana w języku Java Script. Ta z pozoru prosta usługa jest najlepszym obrazem nowoczesnego rozwoju MPK Kraków, które dąży do zapewnienia pasażerom wygody na wielu płaszczyznach.

Realizacja nowej aplikacji dla MPK Kraków stanowi ciąg dalszy naszej współpracy z Klientem. Wcześniej mieliśmy przyjemność zaprojektować i wdrożyć między innymi system obsługujący program "Karta Krakowska", który wspólnie z Klientem stale rozwijamy. Cieszymy się że klient darzy nas zaufaniem i zleca opracowanie kolejnych projektów.” – mówi Miłosz Podleśny, Manager ds. Kluczowych Klientów w Ideo.

 

Podczas projektowana aplikacji zachowane zostały najwyższe standardy bezpieczeństwa. Wykorzystaliśmy do tego między innymi szyfrowanie oraz mechanizm bezpiecznego schowka. Dzięki temu zapisane w aplikacji dane wrażliwe, są odpowiednio chronione.

By użytkownicy mieli stały dostęp do sprawnie działającej aplikacji i zawsze aktualnych informacji, wprowadzony został mechanizm, który pobiera aktualną wersję ze sklepu i porównuje z zainstalowaną na urządzeniu. Jeśli jest to wymagane, pojawia się powiadomienie o dostępnej aktualizacji.

Więcej informacji o projekcie znajduje się w opisie realizacji: Aplikacja mobilna dla MPK Kraków.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Lotto.pl to największy e-commerce w Polsce

6 lipca 2021
W najnowszym zestawieniu "Najwięksi Money.pl 2021" liderem polskiego rynku e-commerce został uznany Totalizator Sportowy.

Strona produktowo wizerunkowa dla Nowodvorski Lighting

17 maja 2021
Opracowany przez Ideo serwis internetowy to kolejny krok firmy Nowodvorski w stronę nowoczesności i optymalizacji podejmowanych działań.