-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Digital Optimisation to kompendium wprowadzające w świat cyfrowej optymalizacji. A ta, jak wiemy stała się nieodłącznym elementem biznesu i zachodzących w nim procesów operacyjnych. E-book przygotowali specjaliści – Wojciech Szymański wraz Dominiką Śliwą, Łukaszem Szymańskim, Tomaszem Kwiatkowskim i Kamilem Ziomkiem.
E-book Digital Optimisation możesz pobrać ze strony IdeoForce.pl
Zaproponowana metoda podejścia do tematu cyfrowej optymalizacji została sklasyfikowania w dwunastu krokach
Pierwszym zagadnieniem jest integracja cyfrowa przedstawiona na czterech płaszczyznach, wraz ze sposobami osiągnięcia zamierzonych efektów. Wymieniono również praktyczne i podstawowe aspekty marketingowo-sprzedażowe, takie jak chociażby praca w kilku systemach marketingowych i problem z przypisywaniem konwersji. Opracowanie wymienia również korzyści wynikające z wdrożenia digital integration, na przykład zmniejszenie kosztów zarządzania danymi. Kolejną kwestią jest uczynienie przedsiębiorstwa uczącym się. Jednym z elementów learning organization jest stworzenie personelowi warunków do rozwoju, ze szczególnym naciskiem na zespołowe uczenie. Krok trzeci ma związek z reagowaniem na zmiany i ze sprawnym zarządzaniem organizacją. Autorzy wymieniają kluczowe elementy związane z ideą agile organization, w tym strategię (np. dzielenie się pomysłami, elastyczne zarządzanie zasobami), strukturę (np. zintegrowani pracownicy) czy technologię (np. testowanie narzędzi). W tej części poznasz sposoby na optymalizację związaną z tym obszarem firmy i główne błędy mogące nastąpić w wyniku wdrażania zamian.
Metodyka wprowadzenia zaplanowanych zadań w modelu PDCA (Plan-Do-Check-Act) składającego się z planowania, wykonywania, sprawdzania i zastosowania omówiona została w kroku czwartym. Zobaczysz także, jak przebiega planowanie cyklu PDCA. Kolejna część e-booka odnosi się do łączenia kanałów marketingowych online z offline i wymienia elementarne kierunki ich integracji (m.in. rozdawanie kuponów rabatowych do wykorzystania online, aplikacje na mobile zachęcające do zakupów offline). Uzyskasz także informacje o mierzeniu przepływu ruchu z offline na online. Krok szósty nawiązuje do wpracowania własnych sposobów zarządzania kanałami marketingowymi. Ma na celu zwrócenie uwagi na konieczność przyjęcia modelu podziału kanałów marketingowych i takie też sposoby wskazuje wraz z instrumentami promocji w mieszance marketingowej. Z tej części dowiesz się, jak wybrać optymalne kanały marketingowe uwzględniające kluczowe funkcje, opracować personę idealnego klienta, określić grupę docelową, stworzyć Customer Journey i Customer Journey Map.
W części siódmej podjęto temat wskaźników próżności (vanity metrics), które wprowadzają w błąd i są atrakcyjne z wielu niewłaściwych powodów. Przedstawiono sposób na wykrycie wskaźników próżności oraz ich rozpoznanie za pomocą pytań.
Następnym tematem jest wypracowanie najważniejszych wskaźników, czyli KPI i CSF. Okazuje się, że działania marketingowe mogą być skuteczne, a jednocześnie w ogóle nie efektywne. Jednym z wymienionych przykładów jest kampania e-mail marketingowa sklepu internetowego z CTR na poziomie 30%, która nie doprowadziła do żadnej sprzedaży. Krok dziewiąty dotyczy dashboardów analitycznych oraz managerskich i różnic między nimi. Dziesiąty związany jest z analizą ROI (Return On Investment) i ROAS (Return On Ad Spend), a dokładnie opisuje znaczenie każdego z nich.
Etap jedenasty porusza temat modelu Conversion Rate Optimisation. Wymienione zostają dwa główne podejścia do optymalizacji konwersji – jednym z nich jest skoncentrowanie się na testowaniu oraz schemat pracy z customer needs.
Część ostatnia to obszerne omówienie podnoszenia efektywności kanałów digitalowych. Autorzy skupili się na: pozycjonowaniu (rodzajach, wyborze fraz kluczowych, budowaniu długiego ogona, czynnikach wpływających na SEO), kampaniach Google Ads (wskazówki dotyczą na przykład Smart Bidding, atrybucji danych, kampanii inteligentnych), optymalizacji treści, contencie, w tym inbound marketingu, stronie internetowej (opisach w sklepie online, automatyzacji, responsywności) i marketing automation.
To tylko zarys treści, jaką przygotowali specjaliści Ideo i Ideo Force. Zachęcamy do zapoznania się z całością, zwłaszcza jeśli planujesz lub już rozpoczynasz wdrażanie procesu optymalizacji cyfrowej w swoim przedsiębiorstwie. E-book Digital Optimisation możesz pobrać ze strony: https://www.ideoforce.pl/pobierz/digital-optimisation.html
Może zainteresują Cię także
Cyfrowe rozwiązania coraz bardziej popularne
Najlepszy czas na transformację cyfrową
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności