Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

Infografika stworzona na podstawie publikacji: Promocja wydarzeń w sieci – z jakich kanałów korzystać?

Funkcjonujemy dzisiaj w takim świecie, który skłania nas byśmy przenosili do świata cyfrowego wszystko to, co robimy na żywo. Na Facebooku dodajemy zdjęcia z wakacji, na Instagramie zdjęcia z obiadu, a na Endomondo zapis naszego treningu. Organizując wydarzenia nie możemy zapomnieć, że powinny one mieć swoje odbicie w tym cyfrowym wymiarze, gdyż np. wyrobiliśmy sobie już nawyk oznaczania naszego uczestnictwa w danej imprezie na Facebooku.

... przy małych wydarzeniach budżet może być nawet zerowy, bo możemy korzystać z darmowej promocji na Facebooku. Przy dużych wydarzeniach branżowych, które – ze względu na niszową tematykę – nie mają wsparcia mediów tradycyjnych limitem budżetu na promocję w internecie jest w zasadzie zasobność naszego portfela... [czytaj dalej - artykuł "Promocja wydarzeń w sieci – z jakich kanałów korzystać?"]

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×