
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Infografika stworzona na podstawie publikacji: Promocja wydarzeń w sieci – z jakich kanałów korzystać?
Funkcjonujemy dzisiaj w takim świecie, który skłania nas byśmy przenosili do świata cyfrowego wszystko to, co robimy na żywo. Na Facebooku dodajemy zdjęcia z wakacji, na Instagramie zdjęcia z obiadu, a na Endomondo zapis naszego treningu. Organizując wydarzenia nie możemy zapomnieć, że powinny one mieć swoje odbicie w tym cyfrowym wymiarze, gdyż np. wyrobiliśmy sobie już nawyk oznaczania naszego uczestnictwa w danej imprezie na Facebooku.
... przy małych wydarzeniach budżet może być nawet zerowy, bo możemy korzystać z darmowej promocji na Facebooku. Przy dużych wydarzeniach branżowych, które – ze względu na niszową tematykę – nie mają wsparcia mediów tradycyjnych limitem budżetu na promocję w internecie jest w zasadzie zasobność naszego portfela... [czytaj dalej - artykuł "Promocja wydarzeń w sieci – z jakich kanałów korzystać?"]