-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
10 wskazówek, jak skutecznie wdrożyć PIM – Mini poradnik
Nasz mini poradnik pokazuje w pigułce, jak efektywnie wdrożyć system klasy PIM – narzędzia usprawniającego zarządzanie bazą produktową w organizacji.
Jeszcze kilka lat temu większość firm zarządzała danymi produktowymi w sposób tradycyjny, np. za pomocą popularnych arkuszy kalkulacyjnych. Obecnie, technologia rozwija się w sposób dynamiczny, a klienci stają się bardziej świadomi i wymagający.
Producenci i sprzedawcy, bardziej niż kiedykolwiek, muszą dbać o pozytywne doświadczenia konsumentów. Jednym z kierunków, w którym warto pójść jest dostarczanie wysokiej jakości informacji produktowych.
Z drugiej strony, dla sprzedawców, zwroty (często wynikające z niepoprawnej lub niewystarczająco szczegółowej informacji o produktach) stały się elementem biznesowym, który bezpośrednio oddziałuje na lojalność konsumentów oraz rentowność prowadzonego biznesu.
System PIM (Product Information Management), wspiera zarządzanie informacjami o produktach. Centralizuje i automatyzuje prace związane z tworzeniem danych zawartych w kartach produktowych.
PIM jest szczególnie przydatny dla dużych i średnich firm, które odznaczają się szerokim asortymentem, wieloma punktami dystrybucji oraz rozbudowanym zespołem redakcyjnym. Dzięki tej platformie:
- Producenci otrzymują narzędzie usprawniające dostarczanie informacji produktowych dystrybutorom,
- Dystrybutorzy i sprzedawcy otrzymują realne wsparcie zarządzania informacjami o asortymencie, w każdym kanale dystrybucji.
Platforma klasy PIM usprawnia codzienną pracę sprzedawców w branży e-commerce, ale również producentów i dystrybutorów.
Ponadto, platformy PIM odpowiadają za automatyczny eksport w czasie rzeczywistym informacji produktowych do różnych kanałów sprzedażowych, takich jak sklepy internetowe, systemy partnerskie, platformy marketplace, blogi produktowe, katalogi lub aplikacje.