Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

10 wskazówek, jak skutecznie wdrożyć PIM – Mini poradnik

 
 
Nasz mini poradnik pokazuje w pigułce, jak efektywnie wdrożyć system klasy PIM – narzędzia usprawniającego zarządzanie bazą produktową w organizacji.
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.


Jeszcze kilka lat temu większość firm zarządzała danymi produktowymi w sposób tradycyjny, np. za pomocą popularnych arkuszy kalkulacyjnych. Obecnie, technologia rozwija się w sposób dynamiczny, a klienci stają się bardziej świadomi i wymagający.

Producenci i sprzedawcy, bardziej niż kiedykolwiek, muszą dbać o pozytywne doświadczenia konsumentów. Jednym z kierunków, w którym warto pójść jest dostarczanie wysokiej jakości informacji produktowych.

Z drugiej strony, dla sprzedawców, zwroty (często wynikające z niepoprawnej lub niewystarczająco szczegółowej informacji o produktach) stały się elementem biznesowym, który bezpośrednio oddziałuje na lojalność konsumentów oraz rentowność prowadzonego biznesu.

 


System PIM (Product Information Management)
, wspiera zarządzanie informacjami o produktach. Centralizuje i automatyzuje prace związane z tworzeniem danych zawartych w kartach produktowych.

PIM jest szczególnie przydatny dla dużych i średnich firm, które odznaczają się szerokim asortymentem, wieloma punktami dystrybucji oraz rozbudowanym zespołem redakcyjnym. Dzięki tej platformie:

  • Producenci otrzymują narzędzie usprawniające dostarczanie informacji produktowych dystrybutorom,
  • Dystrybutorzy i sprzedawcy otrzymują realne wsparcie zarządzania informacjami o asortymencie, w każdym kanale dystrybucji.
     
Platforma klasy PIM usprawnia codzienną pracę sprzedawców w branży e-commerce, ale również producentów i dystrybutorów.
 

Ponadto, platformy PIM odpowiadają za automatyczny eksport w czasie rzeczywistym informacji produktowych do różnych kanałów sprzedażowych, takich jak sklepy internetowe, systemy partnerskie, platformy marketplace, blogi produktowe, katalogi lub aplikacje.

Pobierz mini-poradnik

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.