
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Mateusz Bober
Kompetencje:
- Analityka i optymalizacja kampanii
- Optymalizacja operacji e-marketingowych
- E-commerce i obsługa klienta w kanałach zdalnych

Mateusz Bober - ekspert ds. analityki kanałów cyfrowych. Przygotowywane przez niego analizy danych korelowane są z rzeczywistym otoczeniem audytowanej firmy, globalnymi trendami oraz specyfiką konkretnej branży. W ten sposób otrzymywane jest możliwe pełny obraz rzeczywistości w jakiej funkcjonuje organizacja.
Mateusz Bober, od początku swojej kariery, mocno ukierunkował swoje zainteresowania na UX serwisów internetowych, a w szczególności platform e-commerce - dynamicznie rozwijającego się i przyszłościowego segmentu sprzedaży. Sukces niemal każdej marki upatruje w doświadczeniach jakie klient (B2C, B2B, B2B2C) zdobywa w kontakcie z nią. Wykorzystuje zgromadzone przez lata doświadczenia i wiedzę, aby projektować pozytywne relacje i interakcje na linii marka - klient.
W swojej pracy wykorzystuje szereg narzędzi pozwalających gromadzić szczegółowe, empiryczne dane dotyczące użyteczności badanych podmiotów. Realizuje projekty w oparciu o oceny eksperckie, benchmarkingi, testy A/B oraz badania focusowe na rzeczywistych użytkownikach systemów.
Jego kompetencje potwierdzają kompleksowe projekty, obejmujące audyty, analitykę oraz biblioteki rekomendacji. Realizował zadania dla takich znanych marek jak: BRW, Pro-Familia, Max Kuchnie, Sklep Kawa, Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Ogromna część przygotowanych raportów stała się podstawą do rewizji i planowania strategii biznesowych, marketingowych oraz sprzedażowych.