-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Mateusz Bober
Kompetencje:
- Analityka i optymalizacja kampanii
- Optymalizacja operacji e-marketingowych
- E-commerce i obsługa klienta w kanałach zdalnych
Mateusz Bober - ekspert ds. analityki kanałów cyfrowych. Przygotowywane przez niego analizy danych korelowane są z rzeczywistym otoczeniem audytowanej firmy, globalnymi trendami oraz specyfiką konkretnej branży. W ten sposób otrzymywane jest możliwe pełny obraz rzeczywistości w jakiej funkcjonuje organizacja.
Mateusz Bober, od początku swojej kariery, mocno ukierunkował swoje zainteresowania na UX serwisów internetowych, a w szczególności platform e-commerce - dynamicznie rozwijającego się i przyszłościowego segmentu sprzedaży. Sukces niemal każdej marki upatruje w doświadczeniach jakie klient (B2C, B2B, B2B2C) zdobywa w kontakcie z nią. Wykorzystuje zgromadzone przez lata doświadczenia i wiedzę, aby projektować pozytywne relacje i interakcje na linii marka - klient.
W swojej pracy wykorzystuje szereg narzędzi pozwalających gromadzić szczegółowe, empiryczne dane dotyczące użyteczności badanych podmiotów. Realizuje projekty w oparciu o oceny eksperckie, benchmarkingi, testy A/B oraz badania focusowe na rzeczywistych użytkownikach systemów.
Jego kompetencje potwierdzają kompleksowe projekty, obejmujące audyty, analitykę oraz biblioteki rekomendacji. Realizował zadania dla takich znanych marek jak: BRW, Pro-Familia, Max Kuchnie, Sklep Kawa, Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Ogromna część przygotowanych raportów stała się podstawą do rewizji i planowania strategii biznesowych, marketingowych oraz sprzedażowych.