-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Światło dzienne ujrzała kolejna edycja rankingu Opineo, prezentującego najlepiej oceniane w Polsce e-sklepy. To wyjątkowe zestawienie, bowiem oceny wystawiane są wyłącznie przed klientów, którzy wcześniej dokonali zakupów w danych platformach sprzedażowych. Do ogólnej klasyfikacji pod uwagę brane były różne aspekty: obsługa klienta, szybkość realizacji zamówienia czy jakoś zapakowania towaru. W tegorocznej edycji oddanych zostało ponad 2 miliony głosów.
Miło jest nam poinformować, że (podobnie jak w zeszłych latach) również i tym razem wśród najwyżej ocenianych znaleźli się zarówno Klienci Ideo, jak i Ideo Force. Szczególnie cieszy nas fakt, iż w wielu przypadkach są to wieloletnie współprace, które pokazują, że długoterminowe relacje przynoszą pożądane efekty.
W kategorii „Dom i wnętrze” 2. miejsce zajął sklep BRW.pl
Źródło: Opineo.pl
To wyróżnienie jest dla nas wyjątkowe, ponieważ sklep został w pełni zaprojektowany i wdrożony przez specjalistów Ideo. Oparty o system Edito CMS, niejednokrotnie otrzymywał nagrody i wyróżnienia, również w poprzednich edycjach rankingu Opineo.
- Szczegóły projektu: Sklep internetowy oferujący meble i dodatki dekoracyjne BRW
- Case study projektu: Optymalizacja koszyka w e-sklepie BRW.com.pl – case study
- PWA w BRW: Bądź tam, gdzie jest Twój Klient. Wdrożenie PWA w sklepie BRW.pl
„(…) rozbudowany asortyment mebli oraz dodatków do domu, w połączeniu z atrakcyjnymi cenami sprawia, że BRW zyskało silną pozycję nie tylko w Polsce, ale i na rynku zagranicznym. Klienci docenili wysoką jakość produktów oraz poziom obsługi.” – można przeczytać w uzasadnieniu.
W kategorii „Motoryzacja” na 3. Miejscu uplasował się iParts.pl
Źródło: Opineo.pl
Wieloletnia współpraca Ideo z tym nieustannie rozwijającym się sklepem internetowym, obejmuje nie tylko stałe prace programistyczne, ale również działania z zakresu marketingu: pozycjonowanie, content marketing, prowadzenie social mediów. Niedawno specjaliści Ideo Force przeprowadzili za pośrednictwem chatbota konkurs dla fanów marki: Chatbot dla sklepu motoryzacyjnego iParts.
Tak zajęcie wysokiej pozycji przez naszego Klienta zostało opisane w Rankingu: „(…) iParts.pl jest jednym z najszybciej rozwijających się sklepów internetowych, oferujących części i akcesoria samochodowe. Oferta dotyczy ponad 2 mln produktów, które obejmuje dwuletnia gwarancja. Dodatkowo klienci mogą wymienić lub zwrócić towar nawet do 100 dni, co z pewnością wpływa na ich pozytywną opinię. Dodatkowo darmowa dostawa oferowana jest w 24h od momentu zamówienia, co ma duże znaczenie, w przypadku części samochodowych”.
W tej samej kategorii na 5. miejscu uplasował się sklep Ucando
Źródło: Opineo.pl
Podjęta przed laty współpraca z tym Klientem do tej pory zaowocowała:
- Opartą na Edito CMS platformą sprzedażową: Sklep internetowy dla Ucando
- Aplikacją mobilną mCommerce: Aplikacja mobilna - mCommerce dla Ucando
Co więcej, za działania marketingowe odpowiedzialne jest Ideo Force:
- Marketing: Aplikacja e-commerce dla Ucando
„Cieszy nas szczególnie wyróżnienie platformy sprzedażowej, która została zaprojektowana i wdrożona przez naszych specjalistów. Wysoka ocena nie byłaby możliwa do osiągnięcia, gdyby nie dobrze funkcjonująca „podstawa”. Tak samo, jak w przypadku BRW.pl, Ucando zostało zbudowane na naszym autorskim Edito CMS.” – mówi Anna Wolanin, Specjalista e-commerce w Ideo.
W rankingu znaleźli się również Klienci obsługiwani przez agencję marketingową Ideo Force.
W kategorii „Artykuły zooligiczne”, Apetete uplasowało się tuż za podium, na 4. Miejscu
Źródło: Opineo.pl
Ideo Force jest odpowiedzialne za prowadzenie angażujących treści na social mediach. Działania promocyjne oraz ciekawie poprowadzone konkursy przyniosły efekty w postaci wzrostu liczby fanów o 15 500, wzrostem liczby sesji o 142% oraz zbudowaniem zaangażowanej społeczności wokół marki.
- Więcej o tym wdrożeniu: Social media marketing dla apetete.pl
W kategorii „Żywność” na 5. miejscu znalazł się SklepKawa.pl
Źródło: Opineo.pl
Ideo Force było odpowiedzialne za wdrożenie zoptymalizowanej kampanii AdWords. Jej efekty znacznie przyczyniły się do budowy silnej pozycji sklepu, m.in. poprzez 50% zwiększenie liczby transakcji oraz liczby kliknięć. Co ważne dla sklepu internetowego, zmniejszenie współczynnika odrzuceń spadło o ponad 10%, a z kolei współczynnik CTR zwiększył się o 3%.
- Szczegóły wdrożenia: Kampania sprzedażowa Ads dla Sklepkawa.pl
Z treścią całego raportu można zapoznać się na stronie: Ranking Sklepów Internetowych 2021!
Może zainteresują Cię także
Ideo bada Narzędzia e-commerce
Bony na cyfryzację. Najnowsze technologie IT w Twojej firmie
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności